تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

تنیس کانادا؛ قهرمانی هالپ و بوستا

در مسابقات مسترز تنیس کانادا که در دو بخش زنان و مردان در شهرهای تورانتو و مونترآل برگزار شد، سیمونا هالپ از رومانی پدیده رقابت‌ها را شکست داد و جشن قهرمانی گرفت و پابلو کارنیو بوستا اسپانیایی در مونترآل برای اولین‌بار فاتح یک مسترز شد.

کد خبر: ۱۳۵۵۵۲
۱۲:۴۱ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۱

تنیس کانادا؛ قهرمانی هالپ و بوستا

دیدارنیوز: سیمونا هالپ در دیدار فینال مسابقات تنیس تورانتو مقابل بیاتریز حداد مایا به برتری ۲ بریک دست یافت و مقام قهرمانی این رقابت‌ها از آن خود کرد.

تنیس‌باز رومانیایی در ست اول بعد از آنکه ۰-۳ عقب افتاد با کسب شش گیم متوالی توانست ۶-۳ پیروز شود. با این حال او ست دوم را با نتیجه ۲-۶ به حریف برزیلی خود واگذار کرد تا بازی ۱-۱ مساوی شود. در ست سوم، اما این هالپ بود که بار دیگر دست بالا را در اختیار گرفت و ۶-۳ پیروز شد تا سومین جام خود در کانادا را فتح کند.

این نهمین قهرمانی هالپ در مسابقات رده WTA ۱۰۰۰ و ۲۴ـمین عنوان دوران حرفه‌ای او به حساب می‌آید.

هالپ ۳۰ ساله که به دومین جام خود در مسابقات امسال رسید در رده‌بندی جدید با نُه پله صعود به جایگاه ششم صعود خواهد کرد.

تنیس کانادا؛ قهرمانی هالپ و بوستا

بوستا و اولین قهرمانی مسترز

پابلو کارنیو بوستا هفته رویایی خود در مونترآل کانادا را با قهرمانی تکمیل کرد.

تنیس‌باز ۳۱ ساله اسپانیایی که در مسیر راهیابی به فینال بازیکنانی، چون متئو برتینی و یانیک سینر راه کنار زده بود، در قدم پایانی نیز هوبرت هورکاچ را مغلوب کرد تا اولین قهرمانی خود در مسابقات مسترز ۱۰۰۰ امتیازی را جشن بگیرد.

بوستا در این دیدار به رغم آنکه در ست اول ۶-۳ شکست خورد، در دو ست بعدی با همین نتیجه حریف لهستانی خود را مغلوب کرد تا مهم‌ترین جام دوران حرفه‌ای‌اش را کسب کند.

او که سابقه دو حضور در نیمه‌نهایی اوپن آمریکا، قهرمانی در مسابقات دیویس کاپ و مدال برنز المپیک را در کارنامه دارد، حالا توانست قهرمانی مسترز را نیز به فهرست افتخارات خود اضافه کند.

منبع: تنیس‌فا

به گزارش دیدارنیوز، در رقابت‌های بخش مردان، نواک جوکوویچ صربستانی به دلیل خودداری از تزریق واکسن کرونا مانند ابتدای فصل یک تورنمنت مهم دیگر را از دست داد و از تورنمنت معتبر سینسیناتی هم خارج شد تا حضورش در اوپن آمریکا آخرین گرنداسلم فصل در هاله‌ای از ابهام باشد. همچنین رافائل نادال مرد پرافتخار اسپانیایی هم به دلیل مصدومیت در مونترآل حاضر نشد و ترجیح داد خود را برای مسترز سینسیناتی و اوپن آمریکا آماده کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی