تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

اطلاع‌رسانی مقام روس سریع‌تر از مسوولان ایرانی؛ «برجام» احیا می‌شود؟

در شرایطی که مقامات سیاسی کشورمان درباره احیای برجام سکوت کرده‌اند، اما میخائیل اولیانوف نماینده دائم فدراسیون روسیه ساعت به ساعت تحولات مهم درخصوص مذاکرات وین را اطلاع‌رسانی می‌کند تا از نگاه روسیه(!) از برجام باخبر شویم.

کد خبر: ۱۳۵۴۹۳
۱۷:۰۶ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۱

اطلاع‌رسانی مقام روس سریع‌تر از مسوولان ایرانی؛ «برجام» احیا می‌شود؟

دیدارنیوز: نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان‌های بین‌المللی از احتمال حصول توافق ظرف هفته آینده خبر داد.

به نقل از تاس، میخائیل اولیانوف نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در به این رسانه گفت: توافق نهایی در مورد احیای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) ممکن است اوایل هفته آینده در صورت پیشرفت مطلوب رویداد‌ها حاصل شود.

وی گفت: در صورت توسعه مطلوب رویدادها، توافق نهایی ممکن است در اوایل هفته آینده حاصل شود. با این حال، اگر همه کشور‌های شرکت‌کننده در مذاکرات وین با متن ارائه شده توسط هماهنگ‌کننده اتحادیه اروپا در ۸ آگوست موافقت کنند، این اتفاق ممکن می‌شود.

اولیانوف افزود: هماهنگ‌کنندگان اتحادیه اروپا اصلاحات متعددی را در متنی که اکنون روی میز است، انجام داده‌اند. این متن اتحادیه اروپا نیست، بلکه متنی است که توسط همه شرکت‌کنندگان در مذاکراتی که از آوریل گذشته در جریان بوده، تهیه شده است. تهران هنوز موضع خود را در مورد متن مشخص نکرده است، به همین دلیل است که من در مورد مسائلی که تهران ممکن است همچنان داشته باشد، گمانه‌زنی نمی‌کنم.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی