تیتر امروز

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
وضعیت منطقه بعد از تنبیه اسرائیل تغییر کرد/ بیش از ۳۴ هزار فلسطینی قربانی جنگ غزه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

وضعیت منطقه بعد از تنبیه اسرائیل تغییر کرد/ بیش از ۳۴ هزار فلسطینی قربانی جنگ غزه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
بزرگان اروپا وارد شدند

ژاوی به در بسته خورد؛ شروع خوب میلانی‌ها

تیم بارسلونا پس از نقل و انتقالات موفق تابستانی شروع خوبی در لالیگا نداشت و در نوکمپ برابر رایووایکانو متوقف شد. در سری آ، تیم‌های همشهری میلان و اینتر فصل را پیروزی آغاز کردند.

کد خبر: ۱۳۵۴۴۶
۰۸:۰۹ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۱

ژاوی به در بسته خورد؛ شروع خوب میلانی‌ها

دیدارنیوز: شاگردان ژاوی هرناندس در اولین هفته از فصل جدید لالیگا کام هوادارانی را که از خرید‌های تابستانی این باشگاه ذوق زده شده بودند، تلخ کردند.

در آخرین بازی از شب دوم از هفته اول لالیگای اسپانیا، شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ به مصاف رایووایکانو رفت و این بازی را با یک تساوی ناامیدکننده بدون گل به پایان رساند.

در این بازی که بیش از هر چیز کارت زرد (شش تا برای رایووایکانو و سه تا برای بارسلونا) داشت، بارسلونا با وجود برتری در تملک توپ و موقعیت گلزنی در نهایت نتوانست دروازه حریف را باز کند. این در حالی بود که سه تا از بازیکنان جدید این تیم، روبرت لواندوفسکی، رافینیا و آندریاس کریستنسن در ترکیب اصلی حضور داشتند. بارسلونا نه تنها این بازی را نبرد بلکه کاپیتانش سرخیو بوسکتس را هم به دلیل دریافت کارت زرد دوم در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم برای بازی بعدی از دست داد.

پیش از این بازی هم دو مسابقه برگزار شده بود که در اولی سلتاویگو مقابل میهمان خود اسپانیول ۲ - ۲ مساوی کرد و ویارئال در خانه تیم رئال وایادولید با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسید.

امروز دو بازی دیگر در هفته اول لالیگا برگزار می‌شود که در یکی از آن‌ها کادیس پذیرای رئال سوسیه‌داد است (۲۰:۰۰) و در دیگری والنسیا از جیرونا پذیرایی می‌کند (۲۲:۰۰).

آغاز فصل جدید با پیروزی قاطع میلان در سن‌سیرو

در آغاز فصل جدید سری A ایتالیا، دیشب (شنبه) دو بازی همزمان برگزار شد که در مهمترین آن‌ها میلان قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها در ورزشگاه سن‌سیرو با نتیجه ۴ بر ۲ میهمانش اودینزه را شکست داد.

تئو هرناندس در دقیقه ۱۱ (پنالتی)، آنته ربیچ دو بار در دقایق ۱۵ و ۶۸ و براهیم دیاز در دقیقه ۴۶ گل‌های میلان را در این بازی به ثمر رساندند. این در حالی بود که اودینزه در این بازی زودتر به گل رسیده و در دقیقه ۲ توسط رودریگو بچائو دروازه میلان را باز کرده بود. دیگر گل تیم میهمان را هم آدام ماسینا در دقیقه ۲+۴۲ زد.

در بازی همزمان نیز آتالانتا با گل‌های رافائل تولوی در دقیقه ۲۶ و آدمولا لوکمن در دقیقه ۵+۹۰ میزبانش سامپدوریا را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد.

اینتر با پیروزی پرزحمت مقابل تیم تازه‌وارد فصل را آغاز کرد

در ادامه بازی‌های شب نخست از فصل جدید سری A ایتالیا، شب گذشته (شنبه) دو بازی برگزار شد که در مهمترین آن‌ها تیم فوتبال اینتر در خانه لچه یکی از سه تیم تازه صعودکرده به سری A، با نتیجه ۲ بر یک پپروز شد.

اینتری‌ها با گل دقیقه دوم روملو لوکاکو پیش افتادند، اما در سومین دقیقه نیمه دوم دروازه‌شان توسط آسان سیسای باز شد. شاگردان سیمونه اینزاگی تا پایان وقت‌های معمول با وجود برتری فاحش در تملک توپ و موقعیت‌های گلزنی نتوانستند گلی دیگر به ثمر برسانند، اما ادامه فشار حملات آن‌ها تا آخرین لحظات سرانجام لچه را در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده تسلیم کرد و دنزل دومفریس دومین گل را برای نراتزوری به ثمر رساند تا در این بازی پرزحمت امتیاز از دست ندهد.

در بازی همزمان نیز تیم تازه صعودکرده مونتزا - تیم تحت مالکیت سیلویو برلوسکونی - در اولین بازی خود در سری A میزبان تورینو بود و با نتیجه ۲ بر یک به این تیم باخت. میرانچوک و سانابریا به ترتیب در دقایق ۴۳ و ۶۶ برای تورینو گلزنی کردند. دنی موتا هم تنها گل مونتزا را در دقیقه ۴+۹۰ زد.

برنامه سایر بازی‌های هفته اول سری A که امروز برگزار می‌شوند به شرح زیر است:

فیورنتینا - کرومونزه، ساعت ۲۱
لاتزیو - بولونیا، ساعت ۲۱
سالرنیتانا - رم، ساعت ۲۳:۱۵
اسپتزیا - امپولی، ساعت ۲۳:۱۵

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی