تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

دیدار بایدن با رئیس جمهور چین در آینده نزدیک

پس از تنش‌های اخیر میان آمریکا و چین بر سر تایوان، خبرگزاری تاس اعلام کرد جو بایدن و شی جین پینگ روسای جمهور چین و آمریکا قرار است در آینده نزدیک با هم دیدار کنند.

کد خبر: ۱۳۵۳۹۸
۱۲:۳۷ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

بایدن با رئیس جمهور چین دیدار میکند

دیدارنیوز: روسای جمهور چین و آمریکا قرار است در آینده نزدیک با هم دیدار کنند.

به نقل از تاس، رؤسای جمهور چین و آمریکا قرار است در آینده نزدیک با هم دیدار کنند. در همین ارتباط اعلام شده است که شیء و بایدن در ماه نوامبر در حاشیه اجلاس حضوری در آسیای جنوب شرقی دیدار حضوری خواهند داشت.

آخرین باری که دو طرف از طریق لینک ویدئویی صحبت کردند، شی جین پینگ، رئیس جمهور چین، به جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا هشدار داده بود که با اجازه دادن به نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان برای سفر به به تایوان با آتش بازی می‌کند.

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، شیء و بایدن می‌توانند قبل از پایان سال، اولین دیدار حضوری خود را از زمان تصدی سکان دولت داشته باشند.

این دیدار احتمالاً در طول سفر برنامه ریزی شده شیء به جنوب شرق آسیا در اواسط نوامبر، یا در حاشیه اجلاس G۲۰ در بالی، اندونزی، یا در اجلاس همکاری اقتصادی آسیا و اقیانوسیه در بانکوک، تایلند، بلافاصله پس از دولت چین برگزار می‌شود. منابع به این روزنامه مستقر در نیویورک گفتند.

بایدن و شیء در سال ۲۰۱۱ و بار دیگر در سال ۲۰۱۲، زمانی که هر دو معاون رئیس جمهور کشور‌های متبوع خود بودند، با هم دیدار حضوری داشتند. با این حال، از زمانی که بایدن در سال ۲۰۲۱ به ریاست دولت رسید، آن‌ها ملاقات شخصی دو جانبه و حضوری نداشته‌اند. آن‌ها چندین اجلاس مجازی برگزار کرده‌اند که آخرین آن‌ها در اواخر ماه گذشته بود و در آن شیء با اشاره به سفر پیش روی پلوسی به تایوان به بایدن هشدار داد که کسی که با آتش بازی می‌کند قطعاً خود را می‌سوزاند.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی