تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

ذوب‌آهن - پرسپولیس؛ رونمایی از یک مدعی!

پس از شکست استقلال برابر سپاهان در ورزشگاه آزادی، حالا امروز نوبت به یک مدعی بزرگ دیگر است تا نشان دهد فصل را چگونه آغاز خواهد کرد؛ پرسپولیسِ یحیی با جذب چند ستاره دوباره می‌خواهد قهرمانی‌های خود را در لیگ برتر تکرار کند.

کد خبر: ۱۳۵۳۸۶
۱۰:۵۵ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

ذوب‌آهن – پرسپولیس؛ رونمایی از یک مدعی!

دیدارنیوز: پرسپولیس در اولین هفته لیگ میهمان ذوب‌آهن اصفهان است.

دیدار‌های هفته اول لیگ با برگزاری ۳ بازی، عصر روز شنبه ۲۲ مرداد به پایان می‌رسد. در اولین بازی از ساعت ۱۹:۰۰ پرسپولیس در فولادشهر به دیدار ذوب‌آهن اصفهان می‌رود. پرسپولیس در هفته‌های پایانی فصل گذشته با از دست دادن امتیاز در خانه ذوب‌آهن شانسش برای قهرمانی کم‌رنگ شد و حالا به دنبال شروع مقتدارانه فصل جدید در مصاف با این تیم است.

رونمایی از پرسپولیس لیگ بیست دوم
یکی از هیجان‌انگیزترین اتفاقات هفته اول، رونمایی از نسخه جدید پرسپولیس است. روند قهرمانی‌های این تیم فصل گذشته پس از ۵ فصل متوقف شد. یحیی گل محمدی برای قهرمانی مجدد تغییر و تحولات زیادی در تیم خود ایجاد کرد و در همان روز‌های نخست نقل و انتقالات چهره‌های جذابی به این تیم اضافه شدند. علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی‌گنجی و سعید صادقی مهم‌ترین خرید‌های پرسپولیس در این فصل بودند. این تیم بازیکنان کلیدی فصل گذشته خود را حفظ کرد تا قوی‌تر از همیشه آماده شروع لیگ شود. روند خوب نقل و انتقالات پرسپولیس پس از شروع طوفانی متوقف شد تا این تیم در خط حمله کامل به نظر نرسد تا اینکه در روز آغاز لیگ، یورگن لوکادیا هلندی را به خدمت گرفت که این بازیکن قادر به حضور در این مسابقه نخواهد بود.

پرسپولیس آمار بسیار خوبی در هفته‌های اول لیگ دارد. این تیم در لیگ برتر تنها ۲ بار در هفته نخست بازنده شده که آخرین آن به لیگ ششم باز می‌گردد. پرسپولیس در ۶ فصل اخیر، ۵ بار فصل را با پیروزی و ۵ مرتبه با کلین‌شیت آغاز کرده است.

یکی از مهم‌ترین چالش‌های پرسپولیس در فصل گذشته، فهرست شلوغ مصدومان و محرومان بود که این میراث به فصل جدید هم منتقل شده است. امید عالیشاه، مرتضی پورعلی گنجی، وحید امیری، حامد پاکدل و وحدت هنانوف غایبان پرسپولیس در این بازی خواهند بود. یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس هم به دلیل محرومیت قادر به حضور روی نیمکت نخواهد بود.

تارتار به دنبال سنت‌شکنی برابر پرسپولیس
ذوب‌آهن در فصل نقل و انتقالات، با ۲ مهره با تجربه خود یعنی حسین ابراهیمی و رضا خالقی‌فر قطع همکاری کرد و چند بازیکن جوان مانند سینا اسدبیگی، سجاد دانایی و محمد خدابنده‌لو را از دست داد. مهدی تارتار تعدادی از بازیکنان سابق خود در پیکان مثل نادر محمدی و امیرحسین جدی را جذب کرد. انتقال اسدبیگی از ذوب‌آهن به پرسپولیس یکی از نقل و انتقالات پر سر و صدای لیگ بیست‌و دوم بود.

تارتار در ۱۳ رویارویی قبلی با پرسپولیس در لیگ و حذفی تنها یک پیروزی داشته است. این مربی با ۷ شکست برابر گل‌محمدی به هیچ مربی‌ای به این اندازه نباخته است. ذوب‌آهن با دریافت ۶۰ گل از پرسپولیس بیشترین گل خورده را در لیگ برتر از پرسپولیس داشته است.

تارتار هم مثل گل محمدی به دلیل محرومیت قادر به حضور روی نیمکت در این بازی نیست. حامد نورمحمدی مدافع کهنه‌کار این تیم در آخرین بازی فصل گذشته اخراج شد و قادر به حضور در این مسابقه نخواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی