تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ادعای کشف راز مرگ بیماران کرونایی تکذیب شد

دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان، اعلام کرد شایعه کشف راز مرگ بیماران کرونایی از اساس کذب محض بوده و به شدت از سوی منابع علمی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تکذیب می‌شود.

کد خبر: ۱۳۵۳۶۹
۰۸:۴۷ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

ادعای کشف راز مرگ بیماران کرونایی تکذیب شد

دیدارنیوز: دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان انتشار شایعه «کشف راز مرگ بیماران کرونایی» توسط پزشک گلستانی را تکذیب کرد.

به نقل از سایت دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان، سیدرضا حسینی با تکذیب شایعه کشف راز مرگ بیماران کرونایی، اظهار کرد: انتشار اخباری مبنی بر کشف راز مرگ بیماران کرونایی توسط یک پزشک در استان گلستان و یا اینکه کرونا یک ویروس نیست بلکه یک باکتری بوده، از اساس کذب محض بوده و به شدت از سوی منابع علمی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تکذیب می‌شود.

وی افزود: پزشکی که در این خبر از آن نام برده شده غیر واقعی و موجودیت خارجی در استان گلستان ندارد.

سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی گلستان با ابراز تاسف از بروز چنین شایعاتی در شرایط بسیار حساس کنونی استان، بیان کرد: شایعات این چنینی ممکن است منجر به سردرگمی مردم شده و بسیار مخرب است.

حسینی از تمام مردم فهیم استان خواست که اخبار کرونا را از منابع رسمی و خبری دانشگاه علوم پزشکی گلستان دنبال کرده و به شایعات توجه نکنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی