تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد

یک ایرانی می‌خواست با ترور «جان بولتون» انتقام قتل «سلیمانی» را بگیرد

وزارت دادگستری آمریکا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که "شهرام پورصفی"، شهروند ایرانی ۴۵ ساله قصد داشته تا برای تلافی شهادت سردار قاسم سلیمانی در ژانویه ۲۰۲۲، جان بولتون مشاور امنیت ملی دولت ترامپ را ترور کند.

کد خبر: ۱۳۵۳۰۲
۲۰:۴۶ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۱

یک ایرانی می‌خواست با ترور «جان بولتون» انتقام قتل «سردار سلیمانی» را بگیرد

دیدارنیوز: وزارت دادگستری آمریکا یک ایرانی را به تلاش برای ترور مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا متهم کرد.

به نقل از شبکه سی ان بی سی، وزارت دادگستری آمریکا روز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که "شهرام پورصفی"، شهروند ایرانی ۴۵ ساله قصد داشته تا برای تلافی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی در ژانویه ۲۰۲۲، مشاور امنیت ملی دولت ترامپ را ترور کند.

به نوشته شبکه سی ان بی سی، پورصفی قصد داشته تا در اکتبر ۲۰۲۱ (مهر-آبان ۱۴۰۰) با اعطای سیصدهزار دلار به برخی اشخاص در ایالات متحده، آن‌ها را به پیاده کردن نقشه ترور "جان بولتون" یا در واشنگتن و یا در مریلند مجاب کند.

اگر پورصفی محکوم شود می‌تواند با ده سال حبس و جریمه نقدی دویست و پنجاه هزار دلاری برای تلاش برای انجام قتل قراردادی و ۱۵ سال حبس و جریمه نقدی دویست و پنجاه هزار دلاری برای حمایت مادی از نقشه ترور فراملی مواجه شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی