تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
وزیر ورزش مدعی شد

واگذاری ۵۱ درصد سهام سرخابی‌ها تا پاییز

حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که تا آخر تابستان یا در پاییز ۵۱ درصد سهام استقلال و پرسپولیس واگذار خواهد شد. او گفت: تمام تلاش ما این است که سریع‌تر ۵۱ درصد سهام واگذار شود، ولی همه موارد اداری و مالی هم باید فراهم شود.

کد خبر: ۱۳۵۲۷۵
۱۳:۵۳ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۱

واگذاری ۵۱ درصد سهام سرخابی‌ها تا پاییز

دیدارنیوز: وزیر ورزش و جوانان گفت: تا آخر تابستان یا در پاییز ۵۱ درصد سهام استقلال و پرسپولیس واگذار می‌شود.

حمید سجادی، در حاشیه جلسه هیات دولت درباره زمان واگذاری باقی‌مانده سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهارکرد: سازمان خصوصی سازی با همکاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در حال تلاش مستمر برای واگذاری سهام دو باشگاه هستند.

وی با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی سازمان خصوصی سازی، قرار بود تا آخر تابستان به سمت واگذاری ۵۱ درصدی دو باشگاه برویم، افزود: نوبت دوم واگذاری‌ها قرار است در شهریورماه انجام شود و ما در حال برنامه‌ریزی برای این موضوع هستیم. من دو جلسه مفصل با باشگاه استقلال و پرسپولیس و سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال داشتم و مسائل لازم را بررسی کردیم.

وزیر ورزش خاطرنشان کرد: الان دو باشگاه در فرابورس هستند و وقتی این شرکت‌ها به سمت واگذاری می‌روند، همه مسائل آن‌ها باید شفاف شود. در واقع هر چقدر سازوکار مالی و اداری منظم‌تر و آماده‌تر باشد، سرعت واگذاری‌ها هم بیشتر می‌شود.

سجادی در پایان گفت: اگر تا آخر تابستان این واگذاری سهام اتفاق نیفتد، تا پاییز این هدف محقق می‌شود. تمام تلاش ما این است که سریع‌تر ۵۱ درصد سهام واگذار شود، ولی همه موارد اداری و مالی هم باید فراهم شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی