تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

زاهدی‌وفا: میزان افزایش حقوق بازنشستگان هنوز به نتیجه نرسیده!

محمدهادی زاهدی وفا، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد میزان افزایش حقوق بازنشستگان مستلزم بررسی بیشتر است و هنوز به نتیجه و جمع بندی نرسیده است.

کد خبر: ۱۳۵۲۶۵
۱۲:۳۳ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۱

زاهدی‌وفا: میزان افزایش حقوق بازنشستگان هنوز به نتیجه نرسیده!

دیدارنیوز: سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: میزان افزایش حقوق بازنشستگان مستلزم بررسی بیشتر است.

محمدهادی زاهدی وفا در حاشیه جلسه امروز هیات دولت درباره آخرین خبر از افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، اظهار کرد: دولت مسئولیت میزان افزایش حقوق بازنشستگان را به وزاری عضو هیات امنای تامین اجتماعی سپرد که این موضوع در بررسی‌های گذشته هنوز به نتیجه و جمع بندی نرسیده است.

وی همچنین ادامه داد: میزان افزایش حقوق بازنشستگان مستلزم بررسی بیشتر است. با توجه به منافع و اعتبارات لازم برای افزایش حقوق بازنشستگان، نیازمند زمان بیشتری برای ارزیابی هستیم که هفته آینده با حضور نمایندگان جامعه کارگری این موضوع بررسی و نتیجه نهایی اعلام می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی