تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

جزئیات فعالیت قطار سریع‌السیر اصفهان - قم - تهران

معاون هماهنگی عمرانی استانداری اصفهان اعلام کرد، با بهره‌برداری از پروژه قطار سریع‌السیر اصفهان - قم - تهران، زمان سفر اصفهان به تهران به کمتر از دو ساعت می‌رسد و در صنعت حمل و نقل کشور تحول عظیمی رقم خواهد خورد.

کد خبر: ۱۳۵۲۴۹
۱۰:۴۶ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۱

جزئیات فعالیت قطار سریع‌السیر اصفهان - قم - تهران

دیدارنیوز: معاون هماهنگی عمرانی استانداری اصفهان گفت: تیم مطالعاتی، مسیر عبور قطار سریع‌السیر اصفهان قم تهران در محدوده دولت آباد را مطالعه خواهد کرد و سپس با ارائه نتایج مطالعات در خصوص این مسیر تصمیم‌گیری خواهد کرد.

به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، مهران زینلیان عصر سه شنبه ۱۸ مرداد در حاشیه نشست بررسی این پروژه با اشاره به این که این پروژه ملی و دارای اهمیت فراوانی است، اظهار داشت: با بهره‌برداری از این پروژه زمان سفر اصفهان به تهران به کمتر از دو ساعت می‌رسد و در صنعت حمل و نقل کشور تحول عظیمی رقم خواهد خورد.

وی ادامه داد: در ۲۰ کیلومتر انتهایی مسیر این طرح در شهرستان برخوار مشکلاتی به وجود آمده بود و برخی نگران دو قسمت شدن شهرستان بودند.

معاون هماهنگی عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به این که تصورات ایجاد شده اشتباه است و مبنای علمی ندارد، خاطرنشان کرد: عرض ریل این قطار سریع‌السیر ۳۴ متر و در حد یک خیابان معمولی است همچنین مسیر این محدوده در زمین‌های کشاورزی است و همه حقوق قانونی ذینفعان نیز پرداخت خواهد شد.

زینلیان با بیان این که بهره‌برداری از این طرح به توسعه منطقه و استان کمک شایانی خواهد کرد، گفت: در این جلسه مقرر شد با حمایت فرماندار دولت‌آباد تیم مطالعاتی، مسیر عبور قطار سریع‌السیر از محدوده دولت آباد را مطالعه و گمانه‌زنی کند سپس با ارائه نتایج مطالعات در خصوص نحوه گذر قطار سریع السیر در این مسیر تصمیم‌گیری خواهد شد و در این جلسه در خصوص پروژه متروی اصفهان_شاهین‌شهر نیز گفتگو شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در مورد این طرح بیان کرد: انتظار می‌رود بخشی از این پروژه تا ایستگاه استقلال توسط شهرداری اصفهان انجام شود. بایستی عملیات اجرایی از میدان استقلال تا شاهین شهر توسط شهرداری شاهین شهر و صنایعی که در این عرصه فعال هستند مشارکت شود.

وی ادامه داد: البته مذاکراتی انجام شده و امیدواریم با ایجاد یک شرکت پروژه‌ای که سهم هرکدام از ذینفعان در آن مشخص است بتوانیم در اسرع وقت این خط مترو را به بهره برداری برسانیم، انجام شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی