تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

چهارمین طلای ایران در قونیه به نام «لطفی»

دقایقی پس از طلایی شدن ناهید کیانی در مسابقات تکواندو بازی‌های قونیه (بازی های کشورهای اسلامی)، نوبت به حسین لطفی رسید تا بار دیگر تکواندوی ایران را با کسب مدال طلا مطرح کند.

کد خبر: ۱۳۵۲۰۵
۱۸:۴۸ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۱

چهارمین طلایی ایران در قونیه به نام «لطفی»

دیدارنیوز: حسین لطفی نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان با برتری برابر حریفی از کشور ترکیه در فینال بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی صاحب مدال طلا شد.

به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، بازی‌های کشور‌های اسلامی از امروز سه شنبه ۱۸ مرداد ماه به صورت رسمی آغاز شد. در نخستین روز این بازی ها، مسابقات تکواندو با برگزاری مبارزات اوزان ۵۷- و ۵۳- کیلوگرم در گروه زنان، ۵۴- و ۵۸- کیلوگرم در گروه مردان برگزار شد که ۴ نماینده تکواندو کشورمان موفق به کسب ۲ طلا و ۲ برنز شد.

در گروه پسران حسین لطفی نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم تکواندو ایران، دور اول را به دلیل غیبت حریفی از ساحل عاج پشت سر گذاشت و درادامه «محسن رضایی» از افغانستان را شکست داد. وی در مبارزه سوم خود به مصاف «چوان وان تان» از مالزی رفت و با برتری ۲ بر صفر راهی مرحله نیمه نهایی شد.

لطفی در این مرحله «ماگومدوف» از جمهوری آذربایجان را نیز با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد و به دیدار پایانی صعود کرد. وی برای کسب مدال طلا «پولاد گورکم» از ترکیه را با نتایج ۱۵ بر ۴ و ۵ اخطاره شدن رقیب شکست داد و به نشان طلا دست پیدا کرد.

در روز نخست مسابقات تکواندو، تیم ایران ۴ نماینده داشت که ناهید کیانی و حسین لطفی ۲ مدال طلا، مهدی حاج موسایی و نسترن، ولی زاده ۲ مدال برنز کسب کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی