تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

بازی‌های قونیه؛ ناهید کیانی سومین طلایی ایران

ناهید کیانی، ستاره تکواندو بانوان کشورمان در بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی (بازی‌های قونیه) با شکست رقبای خود سومین مدال طلای کاروان ایران را به نام خود کرد.

کد خبر: ۱۳۵۱۹۹
۱۸:۰۴ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۱

بازی‌های قونیه؛ ناهید کیانی سومین طلایی ایران

دیدارنیوز: ناهید کیانی در نخستین روز رقابت‌های تکواندو در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی با شایستگی همه رقبای خود را شکست داد و سومین مدال طلای کاروان ایران را تصاحب کرد.

به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، بازی‌های کشور‌های اسلامی از امروز سه شنبه ۱۸ مرداد ماه به صورت رسمی و با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز شد. در نخستین روز این بازی ها، مسابقات تکواندو با برگزاری مبارزات اوزان ۵۷- و ۵۳- کیلوگرم در گروه زنان، ۵۴- و ۵۸- کیلوگرم در گروه مردان برگزار شد که تیم کشورمان تا کنون موفق به کسب ۲ مدال برنز توسط حاج موسایی و، ولی زاده به همراه یک مدال طلا توسط ناهید کیانی شده است.

کیانی در وزن ۵۳- کیلوگرم کشورمان در مبارزه پایانی به دیدار «اومایما ال بوشی» از مراکش دارنده رنکینگ ۱۱ جهان رفت و در ۲ راند متوالی رقیب خود را شکست داد و عنوان قهرمانی و مدال طلا را کسب کرد. بعد از طلای قهرمانی آسیا، این دومین طلای کیانی در ۲ ماه گذشته است.

نماینده کشورمان دور نخست را با قرعه استراحت پشت سر گذاشت و سپس «مونیس اویماتوا» از تاجیکستان را در ۲ راند از پیش روی برداشت و در ادامه «منیره عبدالواحد» از عربستان را ۲ بر یک شکست داد و در مرحله نیمه نهایی نیز «چاروس مایوموا» از ازبکستان را در ۲ راند شکست داد و به فینال رسید.

پیش از کیانی؛ نسترن ولی زاده، و مهدی حاج موسائی صاحب مدال ارزشمند برنز شدند؛ حسین لطفی نیز در وزن ۵۸- کیلوگرم نیز با صعود به فینال شانس کسب یک مدال طلای دیگر برای کاروان ایران را دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی