تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
دستور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست

از بانوان «ولایی» و «انقلابی» استفاده کنید!

علی سلاجقه، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست از معاونان و مدیران ارشد این سازمان خواست نسبت به استفاده حداکثری از بانوان ولایی و انقلابی متخصص اقدام کنند.

کد خبر: ۱۳۵۱۷۲
۱۲:۳۵ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۱

از بانوان «ولایی» و «انقلابی» استفاده کنید!

دیدارنیوز: معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با صدور بخشنامه‌ای، از معاونان و مدیران ارشد این سازمان خواست نسبت به استفاده حداکثری از بانوان ولایی، مدیر و متخصص اقدام کنند.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، علی سلاجقه در بخشنامه‌ای خطاب به معاونان، مدیران کل مستقل ستادی و مدیران کل استان‌های سازمان حفاظت محیط زیست آورده آورده است: «توسعه آینده کشور در گرو بهره‌گیری درست و منطقی از توانایی‌ها و استعداد نیروی انسانی است.

دراین راستا زنان مومنه متصف به اخلاق نیکوی اسلامی و مجهز به قوه دانش و مهارت که قدرت بهم پیوستن و ایجاد پیوند بین اندیشه و کار را دارند، ظرفیت ارزشمند برای نقش‌آفرینی در توسعه همه جانبه کشور و آینده روشن هستند؛ لذا راهبرد دولت انقلابی و مردمی سیزدهم به منظور ایجاد فرصت برابر و استفاده حداکثری از توان و همه ظرفیت جامعه برای تقویت قوه پیشران توسعه، استفاده از بانوان ولایی، انقلابی، متعهد و متخصص در سطوح مختلف مدیریتی است.

از این‌رو انتظار دارد تمامی مدیران ستادی و استانی با بررسی و کشف استعداد‌ها نسبت به استفاده حداکثری از بانوان ولایی- مدیر و متخصص اقدام کنند.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی