تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

نماینده روسیه در دیدار با مورا: به نظر می‌رسد در حال پیشرفت هستیم

میخاییل اولیانوف، سفیر و نماینده روسیه در آژانس در دیدار با انریکه مورا و هیات همراهش در صفحه توییتر خود نوشت: به نظر می‌رسد در حال پیشرفت هستیم. اجازه دهید امیدوار باشیم که موفقیت آمیز باشد.

کد خبر: ۱۳۵۰۵۷
۱۷:۰۳ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۱

نماینده روسیه در دیدار با مورا: به نظر می‌رسد در حال پیشرفت هستیم

دیدارنیوز: سفیر و نماینده روسیه در آژانس و نزد دیگر سازمان‌های بین المللی که همزمان نماینده روسیه در مذاکرات هسته‌ای است روز یکشنبه از دیدارش با هماهنگ‌کننده اتحادیه اروپا در مذاکرات وین خبر داد.

میخاییل اولیانوف با انتشار تصویر دیدارش با انریکه مورا و هیات همراهش در صفحه توییتر خود نوشت: به نظر می‌رسد در حال پیشرفت هستیم. اجازه دهید امیدوار باشیم که موفقیت آمیز باشد.

دور تازه مذاکرات ایران و آمریکا با هماهنگی اتحادیه اروپا از پنجشنبه هفته گذشته در وین آغاز شده است. این مذاکرات بعد از پنج ماه وقفه در مذاکرات رسمی و حضوری در وین انجام می‌شود.

مذاکرات در سطوح سیاسی و کارشناسی در این چند روز ادامه داشته است و دو طرف ایران و آمریکا به تبادل دیدگاه‌ها و نظرات خود برای عبور از دو سه موضوع اختلافی با هماهنگی اتحادیه اروپا ادامه می‌دهند.

شایان ذکر است که نمایندگان روسیه، چین، انگلیس، فرانسه و آلمان در این دور از مذاکرات در سطح کارشناسی در جریان روند مذاکرات قرار می‌گیرند، اما نمایندگان رسمی آن‌ها در مذاکرات حضور ندارند.

در جریان گفتگو‌های روز شنبه، هیأت ایرانی دیدگاه‌هایش را در مورد چند موضوع باقی‌مانده به طرف مقابل منتقل کرد.

منابع ایرانی بر این نظرند، در صورتی که طرف مقابل در مورد این موارد تصمیم‌گیری کند، می‌توان بلافاصله وارد مرحله جمع‌بندی مذاکرات شد. آن‌ها معتقدند، ادامه مذاکرات و گام‌های بعدی، به تصمیمات سیاسی طرف مقابل بستگی دارد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی