تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

پس از شایعات درباره حمله به برانکو/ اسکوچیچ: اظهارنظرى در خصوص هیچ فردى نداشتم

پس از شایعات اخیر که توسط برخی رسانه‌ها منتشر شده، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران مصاحبه علیه برانکو را رد و اعلام کرد اظهارنظری درباره هیچ فردی نداشته است.

کد خبر: ۱۳۵۰۵۰
۱۳:۰۹ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۱

پس از شایعات درباره حمله به برانکو/ اسکوچیچ: اظهارنظرى در خصوص هیچ فردى نداشتم

دیدارنیوز: سرمربى تیم ملى فوتبال ایران انتشار برخى اخبار و مصاحبه هاى منتشر شده از قول خودش را تکذیب کرد.

به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، دراگان اسکوچیچ سرمربى تیم ملى در این خصوص گفت: متاسفانه امروز اخبار و نقل قول هایى از جانب من در رسانه‌ها مطرح شده که بسیار عجیب است. من هیچ گفت و گویى با رسانه‌ها نداشته ام و در مورد هیچ فردى صحبتى نکرده ام. این اتفاق برایم بسیار عجیب و تاسف برانگیز است.

او افزود: مى خواهم بدانم اولین بار این مصاحبه در کدام رسانه منتشر شده و بپرسم به چنین دلیلى چنین موضوعاتى را مطرح کرده اند چرا که این رفتار نادرست و کاملا غیر حرفه اى است. تمرکز ما روى کار خودمان است و در مورد افراد دیگر هیچ صحبت یا اظهار نظرى نداشته ام.

به گزارش دیدارنیوز، امروز یک روزنامه ورزشی که از مدت‌ها پیش جو سنگینی را علیه اسکوچیچ به راه انداخته و خواهان برگشت یک مربی خارجی به ایران است، مطلبی با عنوان «اسکوچیچ: اصلاً برانکو کیست که گفته‌هایش برایم اهمیت داشته باشد» از قول اسکوچیچ علیه برانکو، سرمربی سابق تیم ملی و پرسپولیس منتشر کرده بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی