تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

جلسه شورای امنیت برای بررسی حملات اسرائیل به غزه

پس از حملات اسرائیل به غزه، شورای امنیت قرار است روز دوشنبه نشستی را به درخواست فلسطین برای بررسی تجاوزات اسرائیل به نوار غزه برگزار کند.

کد خبر: ۱۳۵۰۲۸
۰۹:۲۸ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۱

جلسه شورای امنیت برای بررسی حملات اسرائیل به غزه

دیدارنیوز: نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل اعلام کرد که شورای امنیت روز دوشنبه نشستی را به درخواست فلسطین برای بررسی تجاوزات اسرائیل به نوار غزه برگزار می‌کند.

به نقل از روسیا الیوم، ریاض منصور، نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل اعلام کرد که تماس‌هایی با ریاست دوره‌ای شورای امنیت طی این ماه (چین) و اعضای دیگر شورای امنیت از جمله نماینده امارات برای بررسی درخواست فلسطین برقرار شد تا شورای امنیت مسئولیت‌هایش را برای متوقف ساختن تجاوزات اسرائیل علیه مردم نوار غزه برعهده بگیرد و این حملات را محکوم کند و حفاظت بین المللی از مردم فلسطین فراهم سازد.

وی گفت که تعدادی از هیات‌های عضو شورای امنیت این درخواست را که توسط امارات، نماینده عرب در شورای امنیت مطرح شد، پذیرفتند.

ریاض منصور عنوان داشت که توافق شد که نشست غیرعلنی شورا بعد از ظهر دوشنبه برای بررسی تجاوزات اسرائیل به نوار غزه برگزار شود.

وی عنوان داشت که شورای امنیت باید به مسئولیت حفظ امنیت و صلح بین المللی عمل کرده و این تجاوزات اسرائیل را محکوم و متوقف کند و حفاظت بین المللی از مردم فلسطین فراهم سازد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی