تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
بعد از درختان خیابان ولیعصر تهران اتفاق افتاد

خشکاندن درختان، این‌بار در جاده مخصوص کرج!

پس از انتشار کلیپی درارتباط با خشکاندن درختان توسط یک واحد صنفی در جاده مخصوص کرج، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از ورود دستگاه قضایی به این موضوع جنجالی خبر داد.

کد خبر: ۱۳۴۹۶۲
۱۱:۰۲ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۱

خشکاندن درختان، این‌بار در جاده مخصوص کرج!

دیدارنیوز: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از ورود دستگاه قضایی به موضوع خشکاندن درختان در جاده مخصوص کرج خبر داد.

به نقل از سایت دادگستری البرز، «حسن مددی» روز شنبه در خصوص انتشار کلیپی درارتباط با خشکاندن درختان توسط یک واحد صنفی در جاده مخصوص کرج گفت: بلافاصله پس از دستور رییس کل دادگستری استان به این موضوع ورود کردیم که بررسی‌ها نشان داد حسب نظریه کارشناسان سازمان فضای سبز شهرداری کرج، متاسفانه این درختان از حیظ انتفاع خارج شده و به هیچ وجه امکان احیای آن‌ها نیست.

وی افزود: با هدف مقابله با انگیزه‌های اشخاصی که نسبت به خشکاندن درختان اقدام می‌کنند، شهرداری مکلف شد به تعداد درختان خشکانده شده، درختان جدید غرس کند که با پیگیری ویژه دادستانی و همکاری شهرداری کرج، غرس درختان مناسب و به تعداد کافی، از روز گذشته شروع و امروز هم به اتمام رسید.

مددی با اشاره به انگیزه‌های مختلف افرادی که اقدام به خشکاندن درختان می‌کنند تاکید کرد: متاسفانه در برخی از شهرها، خصوصا شهر‌های بزرگ عده‌ای با انگیزه‌های مختلف از جمله تغییر کاربری یا تغییر وضعیت ظاهری محل، علاوه بر خشکاندن درختان باغات، حتی اقدام به خشکاندن درختان واقع در خیابان‌ها می‌کنند که در کنار رسیدگی قضایی به این موضوع، الزام به جایگزین کردن و غرس درختان می‌تواند زمینه‌های سوء استفاده را منتفی کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی