تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
نتیجه بازگشت لژیونرها به لیگ و حضور نامداران اروپایی

«هیجان»؛ اسم رمز لیگ ۲۲

لیگ برتر بیست و دوم پر از شگفتی‌هایی است که باید منتظر ظهور آنها باشیم، خصوصا بازگشت لژیونرهای فوتبال ایران و البته چهره‌های مشهور فوتبال اروپا در تیم‌های بزرگ.

کد خبر: ۱۳۴۹۰۹
۱۵:۰۲ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۱

لیگ برتر 22

 

دیدارنیوز ـ شقایق آسیایی: حضور پرتعداد مربیان و بازیکنان خارجی از یک سو و بازگشت لژیونرها به بهانه دیده شدن برای حضور در جام جهانی از سوی دیگر باعث شده تا لیگ برتر فوتبال ایران در فصل بیست و دوم خود با یک انرژی و هیجان اولیه بسیار خوب و دلگرم‌کننده دنبال شود. با توجه به تیم‌هایی که بیشترین تغییر را در لیگ داشتند ۶ تیم استقلال، پرسپولیس، سپاهان، گل‌گهر، تراکتور و فولاد را بررسی می کنیم. نیم فصل لیگ بیست و دوم تقریبا به جام جهانی می رسد و پس از آن هم به طور حتم تیم‌ها تغییرات زیادی در لیگ خواهند داشت.

در استقلال تهران مدافع عنوان قهرمانی سعی کرده تا بیش از ۷۰ در صد تیمش را حفظ کند. علاوه به کادر فنی پرتغالی، بازگشت کاوه رضایی به جمع آبی پوشان با سر و صدای زیادی همراه بود. پس از آن احتمال قوی جذب و حضور هافبک تیم ملی یعنی محمد محبی بازیکن فصل گذشته سانتاکلارا نیز می تواند جذاب باشد.

در پرسپولیس حضور مجدد علیرضا بیرانوند در جمع قرمزها و بازگشت مرتضی پورعلی گنجی که چند سالی لژیونر بود، در کنار جذب بازیکنان خوب لیگ مثل سعید صادقی و گئورگی گولسیانی باعث شده تا امسال پرسپولیس را یکی از بخت‌های مسلم قهرمانی بدانیم.

در اصفهان حضور ژوزه مورایس، پائولو سانتوس، ژوائو پدرو وهوگو آلمیدا روی نیمکت هدایت سپاهان، به تنهایی برای جذابیتاین تیم و همچنین لیگ برتر کافی است. ضمن اینکه سپاهانی ها با خرید بازیکنانی مثل الویس کامسوبا، رنائو داسیلوایرا و مانوئل فرناندز تیم متفاوتی را راهی رقابت‌های لیگ خواهند کرد.

گل گهر با امیر قلعه نویی ترجیح داده با وجود جدایی بازیکنان نامدارش، جایگزین‌های بزرگی برای آنها نیاورد و تنها یک بازیکن خارجی به نام وسکلی گومز دوس سانتوس که هافبک ۳۰ ساله‌‌ای از برزیل است به جمع بازیکنان این تیم اضافه شده است.

در تبریز، تیم تراکتور با قربان بردیف انگیزه‌های تازه‌ای برای لیگ پیش‌رو دارد. این مربی روس تغییرات زیادی را در تراکتور به وجود آورده و گوستاوواگنین، ریکاردوآلوز بازیکنان پر آوازه ای هستند که تا این لحظه به جمع تراکتوری ها اضافه‌ شدند. ضمن این که بازگشت سعید عزت‌اللهی در حالی که او همواره عنوان می کرد قصد حضور در ایران ندارد، به تنهایی نکته قابل توجهی است.

در اهواز جواد نکونام ترجیح داده با بازیکنان پرسابقه تری کار کند، حضور وریا غفوری کاپیتان سابق استقلال در کنار بازگشت اشکان دژاگه، سعید آقایی،کریستوفر کنت و پاتوسی باعث شده تا از فولاد چشم انداز خوبی در نظرمان بیاید.

با این اوصاف به نظر می‌آید تا به صدا در آمدن لیگ برتر، دل توی دل هواداران نباشد و هیجان به سقف برسد.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی