تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
امیدها، سرگردان بین اردو و مسابقه

کلافه و مستاصل، مثل مهدوی‌کیا

در شرایطی که بازیکنان تیم ملی المپیک ایران قرار بود به زودی به ترکیه بروند و در بازی‌های کشورهای اسلامی شرکت کنند، کادر فنی تیم امید از انصراف این تیم و تعطیلی اردو خبر داده است.

کد خبر: ۱۳۴۷۰۱
۱۷:۲۳ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۱

مهدوی‌کیا تیم امید

 

دیدارنیوز ـ شقایق آسیایی: در ایام پیش فصل لیگ برتر و روزهایی بیشتر تیم‌های باشگاهی دوران بدنسازی را طی می کنند، اردوی تیم ملی امید ایران در فضایی کاملا ناامیدانه قرار گرفته چرا که تعدادی از تیم‌ها حاضر نیستند بازیکنان‌شان را در اختیار این تیم قرار دهند. از طرفی بازگشت کرونا و شیوع این بیماری در اردوی امیدها هم مشهود است و در بازی دوستانه امیدها با پرسپولیس، برخی از بازیکنان و کادر فنی در دو تیم در هنگام مصاحبه سرفه می‌کردند و مشکوک بودند.

همین این دلایل باعث شد که تیم ملی از رقابت‌های همبستگی کشورهای اسلامی انصراف دهد، سوال اینجاست که انصراف ایران در آستانه این رقابت‌ها چه مشکلی به وجود می‌آورد ؟ چه تیمی در حال حاضر می تواند جایگزین ایران باشد؟

در صورتی که تیم فوتبال امید نخواهد در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی شرکت کند این موضوع برای کمیته ملی المپیک تبعات خواهد داشت و ظاهرا این کمیته با جریمه سنگین روبرو می شود. روز گذشته مهدی مهدوی کیا به دلیل اینکه برخی از باشگاه ها بازیکنان خود را در اختیار اردوی تیم امید قرار نداده اند اعلام کرد به این مسابقات نمی روند، اما در عین حال فدراسیون فوتبال هنوز به طور رسمی نامه انصراف به کمیته ملی المپیک نزده و به نظر می رسد این صحبت سرمربی تیم امید بیشتر برای این است که باشگاه‌هایی که حاضر به همکاری نشده‌اند را تحت فشار بگذارد و متوجه مسئولیت‌شان کند.

ظاهرا فدراسیون فوتبال هم قصد دارد با هماهنگی سازمان لیگ از باشگاه‌ها بخواهد که با تیم امید همکاری بیشتری کنند. در آخرین راهکاری که ارائه شده قصد دارند از باشگاه هایی که بیش از سه بازیکن در تیم امید دارند خواسته شود حداقل دو بازیکن خود را در اختیار تیم امید قرار دهند. تداخل بازی های کشورهای اسلامی با شروع لیگ باعث شده تا باشگاه‌هایی مثل استقلال، پرسپولیس و سپاهان همکاری لازم را با تیم امید نداشته باشند.

در این حال روز گذشته تیم پرسپولیس در کمپ تیم‌های ملی دیدار دوستانه ای را با امیدها برگزار کرد. فارغ از نتیجه این دیدار که با برد ۴ بر دو به سود پرسپولیس تمام شد، یک نکته بسیار بارز وجود داشت و آن هم حرکات مهدوی کیا در کنار زمین و برافروختگی او بود که در کنار زمین راه می رفت و بعد از بازی هم ناراحتی او کاملا در چهره‌اش پیدا بود. به نظر می رسد علی رغم تمام قول‌های مساعدی که برای همکاری به او داده شد چنین اتفاقی نیفتاده و حالا مهدوی کیا با خیل بازیکنان غایب و مهم، نمی‌داند چگونه تیم قابل اتکایی بسازد و در عین حال به شدت نگران مصدومیت بازیکنان خود است.

مهدوی کیا دیروز در پایان بازی دوستانه البته نه با آرامش همیشگی اما همچنان با طمأنینه پاسخ خبرنگاران داد در حالی که کلافگی از حرف‌ها و چشم‌هایش می‌بارید. امروز نیز خبری مبنی بر استعفای او از مربیگری تیم امید منتشر که به سرعت فدراسیون فوتبال آن را تکذیب کرد. در عین حال ظاهرا مهدوی‌کیا و کادر فنی امید تا شهریور قرارداد دارند و شاید تا یک ماه دیگر آنها هم با حضور رئیس جدید فدراسیون عطای کار را به لقایش ببخشند!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی