تیتر امروز

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

در جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا چه گذشت؟

در جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، موضوع ایجاد انضباط در واردات از جمله الزام واردکنندگان به ثبت سفارش و جلوگیری از رسوب کالا‌ها در گمرکات از طریق تعیین تکلیف اموال تملیکی کشور مطرح شد.

کد خبر: ۱۳۴۶۰۱
۱۰:۵۶ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۱

در جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا چه گذشت؟

دیدارنیوز: شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا بر ساماندهی واردات از طریق تقویت نظام ثبت سفارش و بکارگیری سازوکار‌هایی برای جلوگیری از رسوب کالا در گمرکات تاکید و تصمیماتی را در این زمینه مصوب کرد.

در این شورا که شنبه شب به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی تشکیل جلسه داد، چند موضوع مهم اقتصادی دیگر نیز مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه موضوع ایجاد انضباط در واردات از جمله الزام واردکنندگان به ثبت سفارش و جلوگیری از رسوب کالا‌ها در گمرکات از طریق تعیین تکلیف اموال تملیکی کشور مطرح و مقرر شد برای بهبود وضعیت واردات، ضوابط و مقررات لازم در این زمینه تهیه و برای بررسی و تصویب به جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا ارائه شود.

در این نشست همچنین، حجت‌الاسلام والمسلمین اژه‌ای رئیس قوه قضائیه با اشاره به بازدید میدانی خود از گمرگات کشور، از اقدامات و تدابیر دولت که موجب بهبود وضعیت ترخیص کالا از بنادر و سرعت عمل در تعیین تکلیف اموال تملیکی شده است، قدردانی کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی