تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
وقتی قرار نیست اتفاق جدیدی رخ دهد

انتخابات فدراسیون فوتبال را تعطیل کنید!

سوال مهم اهالی فوتبال این است: با این سه نامزد (تاج، عزیزمحمدی و ماجدی) قرار است چه اتفاقی در فوتبال رخ دهد؟ اصلا وقتی نامزد‌ها و کسانی که از نظر مراجع توانایی اداره فوتبال را دارند همین سه نفر هستند چرا انتخابات برگزار می‌شود؟

کد خبر: ۱۳۴۵۶۸
۲۰:۱۸ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۱

انتخابات فدراسیون فوتبال را تعطیل کنید!

دیدارنیوز: وقتی بهمن سال گذشته شهاب‌الدین عزیزی خادم با زمینه‌چینی اعضای هیات رییسه از ریاست فدراسیون فوتبال عزل شد، همه چیز در وضعیت اضطرار قرار گرفت.

اتفاقاتی از آن زمان افتاده که آبرو برای فوتبال ملی ایران باقی نگذاشت. از داستان اسپری فلفل زدن به زنان در مشهد و لغو اردو‌های تیم ملی تا دعوای درون تیمی و عزل و نصب اسکوچیچ و عضو هیات رییسه‌ای که از حبس در جلسات شرکت می‌کند، آن‌هم جلساتی که به حد نصاب نمی‌رسد و برگزاری‌اش فرمالیته است. خیلی‌ها معتقد بودند در تاریخ هشتم شهریور و با برگزاری انتخابات جدید فوتبال از این شرایط خلاص می‌شود، اما حالا با مشخص شدن نامزد‌های اولیه تمام امیدشان را از دست داده‌اند.

کمیته بدوی تایید صلاحیت نامزد‌های انتخابات فدراسیون فوتبال نام مهدی تاج رییس اسبق فدراسیون فوتبال، عزیزالله محمدی عضو اسبق هیات رییسه و رییس سابق سازمان لیگ و میرشاد ماجدی سرپرست فعلی فدراسیون فوتبال را به عنوان نامزد‌های مورد تایید جهت حضور در انتخابات معرفی کرده است. این کمیته روی اسم امیررضا واعظ آشتیانی، علیرضا اسدی و محمد آخوندی سه نامزد دیگر انتخابات خط کشیده به این معنا که آن‌ها نمی‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

دلیل خط خوردن واعظ آشتیانی مدیرعامل اسبق استقلال و معاون پیشین سازمان تربیت‌بدنی و اسدی دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال جمع نکردن ۵ امضا از اعضای مجمع در زمان مقرر عنوان شده. مساله‌ای که به هیچ عنوان مورد قبول نامزد‌های رد صلاحیت شده قرار نگرفته و آن‌ها به کمیته استیناف تایید صلاحیت نامزد‌های انتخابات شکایت کرده و منتظر صدور رای هستند.

در میان سه نامزد باقی مانده انتخابات یکی مهدی تاج است؛ کسی که پای قرارداد ویلموتس را امضا زد و با صدور رای این پرونده در دادگاه حکمیت ورزش مشخص شده بیش از ۱۸۷ میلیارد تومان بدهی روی دست فوتبال گذاشته است. دیگری عزیز‌محمدی همکار سابق مهدی تاج است که در سوابقش آمده: تراشیدن موی فوتبالیست سرباز کنار زمین! نفر سوم هم میرشاد ماجدی سرپرست فعلی فدراسیون است. از مهره‌های اصلی عزل عزیزی خادم و به وجود آمدن بلبشوی فعلی در فوتبال ملی، کسی که در ۶ ماه مدیریت به عنوان سرپرست نتوانست یک بازی تدارکاتی درست و حسابی برای تیم ملی مهیا کند. در همین ۶ ماه بود که جایگاه اسکوچیچ زیر سوال رفت، بازیکنان به جان هم افتادند و کار به جایی کشید که نهاد ریاست‌جمهوری به مساله سرمربی در تیم ملی ورود کرد.

سوال مهم اهالی فوتبال این است: با این سه نامزد قرار است چه اتفاقی در فوتبال رخ دهد؟ اصلا وقتی نامزد‌ها و کسانی که از نظر مراجع توانایی اداره فوتبال را دارند همین سه نفر هستند چرا انتخابات برگزار می‌شود؟ اگر ماجدی رای بیاورد که می‌شود ادامه همان ۶ ماه گذشته. اگر عزیز‌محمدی و تاج هم رای بیاورند که یعنی بازگشت به سال ۹۸. وقتی تنها دو نامزد متفاوت این سال‌ها به راحتی کنار گذاشته می‌شوند آیا به این معنا نیست که همه‌چیز از پیش تعیین شده است؟

ابراهیم اسدی نامزد رد صلاحیت شده انتخابات روز پنجشنبه اعلام کرد گفته می‌شود یکی از نامزد‌ها از همین حالا ۵۰ رای در مجمع دارد و قطعا رییس خواهد شد. اگر چنین چیزی صحت داشته باشد که اصلا هم دور از ذهن نیست، پس چرا واقعا همین یک ماه هم وقت تلف شود؟ چرا مجمع با کلی هزینه برگزار شود؟ چرا خودمان را گول بزنیم؟

منبع: اعتماد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی