تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

سیل در ایران؛ ادارات دولتی «یزد» تعطیل شد

پس از تصمیم استاندار و اعضای ستاد بحران استانداری یزد، فردا یکشنبه ۹ مردادماه ۱۴۰۱ اداره‌های دولتی این شهر تعطیل اعلام شد. به گفته استاندار، سازمان‌های خدمات رسان فردا مشغول خدمت‌رسانی هستند و بانک‌ها نیز در شعب منتخب به مردم ارائه خدمت می‌کنند.

کد خبر: ۱۳۴۵۵۸
۱۸:۲۲ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۱

سیل در ایران؛ ادارات «یزد» تعطیل شد

دیدارنیوز: با تصمیم استاندار و اعضای ستاد بحران استانداری یزد فردا یکشنبه ۹ مردادماه ۱۴۰۱ اداره‌های دولتی این شهر تعطیل اعلام شد.

مهران فاطمی استاندار یزد در این رابطه گفت: سازمان‌های خدمات رسان فردا مشغول خدمت‌رسانی هستند و بانک‌ها نیز در شعب منتخب به مردم ارائه خدمت می‌کنند.

وی افزود: فعالیت ادارات نیز به صورت کشیک اعلام شده است.

«محمد علی ملک زاده» مدیر کل مدیریت بحران استانداری یزد نیز گفت: بنابر تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری، فردا (یکشنبه نهم مرداد) شهر یزد به جز دستگاه‌های خدمات رسان، شعب منتخب بانک‌ها و بقیه ادارات بصورت کشیک تعطیل است.

ملک زاده همچین افزود: هم اکنون در استان یزد گروه‌های مردمی و سایر گروه‌ها در حال امدادرسانی به مردم و سیل زدگان هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد افزود: برای عصر امروز و شب هشتم مردادماه هشدار سطح قرمز و نارنجی هواشناسی برای برخی از شهرستان‌های استان یزد در زمینه فعالیت سامانه مانسون صادر شده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی