تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

انتقاد از عکس یادگاری «زاکانی» در سیل؛ چرا نه غم دارید نه دلهره؟!

عکس یادگاری برخی مسئولان دولتی در زمان سیل و گرفتاری مردم با انتقاد شدید برخی رسانه‌ها و کاربران در فضای مجازی مواجه شده؛ از جمله عکس یادگاری زاکانی شهردار تهران که پاچه‌های خود را گِلی کرده است!

کد خبر: ۱۳۴۴۸۱
۰۸:۴۷ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۱

انتقاد جمهوری اسلامی از عکس یادگاری «زاکانی»؛ چرا نه غم دارید نه دلهره؟!

دیدارنیوز: در حالی که سیل و بارش شدید باران منجر به ویرانی، کشته و مصدوم شدن تعدادی از هموطنان شده، ظاهرا برخی مسئولان دولت مردمی فرصت مناسبی برای عکس یادگاری با پاچه‌های گِلی پیدا کرده‌اند!

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: برخی از نمایندگان مجلس، وزرا و شهردار تهران با لباس‌های رسمی و بدون تجهیزات کمک‌رسانی، با حضور در مناطق سیل‌زده استان تهران بویژه امام‌زاده داوود با پاچه‌های گِلی عکس یادگاری گرفتند!

این عکس‌های یادگاری در فضای مجازی با واکنش‌های کاربران مواجه شد. برخی از کاربران فضای مجازی گفتند: در چهره این افراد نه اثری از غم و دلهره مردمی بود که سیل خانه و زندگیشان را نابوده کرده و نه نشانی از خستگی آن امدادگری که بی‌ادعا در حال کمک به مردم است. تنها شباهت این‌ها با مردم سیل‌زده و امدادگران زحمتکش فقط «پاچه‌های گِلی» است وگرنه کدام انسان سیل‌زده‌ای در این شرایط به فکر انداختن عکس یادگاری است؟

انتقاد جمهوری اسلامی از عکس یادگاری «زاکانی»؛ چرا نه غم دارید نه دلهره؟!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی