تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

گوشت مرغ را از این نرخ گران‌تر نخرید

طبق اعلام انجمن صنفی مرغداران گوشتی مرغداری‌ها هر کیلو مرغ زنده را ۳۷ هزار تومان به فروش می‌رسانند و این نرخ در خرده‌فروشی‌ها نیز نباید بالاتر از ۵۵ هزار تومان باشد.

کد خبر: ۱۳۴۴۳۷
۱۱:۵۱ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۱

گوشت مرغ

 

دیدارنیوز: بررسی های میدانی نشان می‌دهد که قیمت کنونی هر کیلو مرغ ۵۶ هزار تومان، سینه ۱۱۰ هزار تومان، فیله ۱۱۱ هزار تومان و ران مرغ ۵۲ هزار تومان است.

حبیب اسداله‌نژاد، نایب رییس انجمن صنفی مرغداران گوشتی درباره قیمت مرغ می‌گوید: مرغداری‌ها هر کیلو مرغ زنده را ۳۷ هزار تومان به فروش می‌رسانند و این نرخ در خرده‌فروشی‌ها نیز نباید بالاتر از ۵۵ هزار تومان باشد.

وی می‌افزاید: با توجه به اینکه نرخ مرغ زنده ۳۷ هزار تومان است، فروش آن بالاتر از کیلویی ۵۵ هزار تومان به منزله تخلف در واحدهای صنفی است. تولیدکنندگان این صنف به‌شدت در حال زیان‌دهی هستند.

گوشت مرغ را از این نرخ گران‌تر نخرید

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی