تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

«وریا» شاگرد نکونام می‌شود؟

وریا غفوری، کاپیتان سال‌های گذشته استقلال که در زمان مدیریت آجورلو، قراردادش با آبی‌های پایتخت تمدید نشد، هنوز تیم آینده‌اش را مشخص نکرده اما مدیرعامل فولاد می‌گوید در حال مذاکره با این بازیکن باتجربه هستند.

کد خبر: ۱۳۴۲۷۰
۱۸:۰۸ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۱

«وریا» شاگرد نکونام می‌شود؟

دیدارنیوز: مدیرعامل باشگاه فولاد در پاسخ به وضعیت جذب وریا غفوری می‌گوید در حال مذاکره با او هستند تا قراردادش را کم‌تر کنند و ان‌شاءالله با او قرارداد می‌بندند.

حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر اظهار کرد: امیدوارم لیگ امسال با کیفیت‌تر باشد تا به تیم ملی کمک کنیم و تیم خوبی را آماده و روانه مسابقه کنیم.

او درباره قرارداد با وریا غفوری گفت: در حال مذاکره با او هستیم تا قراردادش را کم‌تر کنیم. ان‌شاءالله حل می‌شود و مشکلی نیست.

مدیرعامل باشگاه فولاد در پاسخ به این سوال که توصیه‌ای درباره جذب غفوری به شما شده است؟ بیان کرد: خیر. از چه چیزی باید صحبت شود؟ اگر بازیکنی در لیست سرمربی باشد، باید با او مذاکره کنیم. یک بازیکن زودتر به نتیجه می‌رسد و یک بازیکن هم کمی طول می‌کشد.

وی درباره جذب آرش رضاوند گفت: از باشگاه استقلال درخواست جذب این بازیکن را داشتیم، اما هنوز پاسخی نداده‌اند.

مدیرعامل باشگاه فولاد در رابطه با مصدومیت فرشید اسماعیلی بیان کرد: هنوز گزارشی به ما داده نشده است. در اردو بودند و هنوز آن‌ها را ندیده‌ایم. ان‌شاءالله امشب آن‌ها را می‌بینم و مطلع می‌شویم.

او در خصوص فصل نقل و انتقالات فولادی‌ها گفت: تا دقیقه ۹۰ پیگیر هستیم و تلاش می‌کنیم خواسته‌های کادرفنی را عملی می‌کنیم.

گرشاسبی درباره تکلیف آیاندا پاتوسی عنوان کرد: او قرارداد دارد، اما کمی تنبلی کرده و با تاخیر می‌آید. برایش جریمه در نظر می‌گیریم. کولیبالی هم به همین صورت بود و باعث دلخوری سرمربی تیم شده است.

او در رابطه با قرارداد اشکان دژاگه بیان کرد: او پاسپورت ایرانی ندارد و قراردادش دلاری است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی