تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

سقوط «بورس»، بدون توقف

امروز (دوشنبه) تمام شاخص‌های بازار سرمایه سقوط کردند و در این راستا شاخص هم‌وزن و شاخص کل بورس یک پله عقب نشستند. فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، توسعه معادن و فلزات، سرمایه گذاری تامین اجتماعی و پترورشیمی نوری نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی روی بورس گذاشتند.

کد خبر: ۱۳۴۲۴۱
۱۳:۵۵ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۱

سقوط «بورس»، بدون توقف

دیدارنیوز: در ادامه روند نزولی در بازار سرمایه امروز همه شاخص‌های این بازار سقوط کردند و در این راستا شاخص هم‌وزن و شاخص کل بورس یک پله عقب نشستند.

شاخص کل بورس امروز با ۲۴ هزار و ۳۴۶ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۴۳۹ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز با ۸۹۰۲ واحد کاهش یک کانال سقوط کرد و در یک رقم ۳۹۱ هزار و ۱۳۱ واحد ایستاد.

در این بازار ۲۹۶ هزار معامله به ارزش ۴۱ هزار و ۱۸۵ میلیارد ریال انجام شد. فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، توسعه معادن و فلزات، سرمایه گذاری تامین اجتماعی و پترورشیمی نوری نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی روی بورس گذاشتند.

فرابورس یک پله سقوط کرد

شاخص کل فرابورس امروز با ۳۰۷ واحد کاهش تا رقم ۱۸ هزار و ۸۷۴ واحد سقوط کرد. در این بازار ۱۳۳ هزار معامله به ارزش ۱۲۵۵ میلیارد ریال انجام شد. پلمیر آریاساسول، پتروشیمی زاگرس، پالایش نفت لاوان، پتروشیمی تندگویان و اهن و فولاد غدیر ایرانیان نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی