تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

سلاجقه: «پیروز» توله یوز ایرانی دایه ایرانی دارد

علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درباره آخرین وضعیت وضعیت توله یوز تازه به دنیا آمده به نام «پیروز» گفت: از زمانی که از سوی دامپزشک‌هایی که از آفریقای جنوبی به ایران آمدند توصیه‌های داشتیم، تمامی کار‌های این یوز توسط پزشکان داخلی انجام می‌شود و دایه ایرانی دارد.

کد خبر: ۱۳۴۲۱۵
۱۰:۱۰ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۱

سلاجقه: «پیروز» توله یوز ایرانی دایه ایرانی دارد

دیدارنیوز: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در حال پیگیری مسئله ریزگرد‌ها با کشور عراق هستیم، کارگروهی در کشور عراق تشکیل شده است و منتظریم روشی را برای کاهش منشاء این ریزگرد‌ها مشخص کنند و بعد ما وارد فرآیند‌های عملیاتی شویم.

علی سلاجقه، درباره روند رسیدگی به پدیده ریزگرده‌ها در کشور و مذاکرات ایران و عراق گفت: بر اساس رایزنی‌های انجام شده، یک دبیرخانه منطقه‌ای و یک صندوق در تهران دایر شده است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: کارگروهی در کشور عراق تشکیل شده که منتظر هستیم روشی را برای کاهش منشاء این ریزگرد‌ها مشخص کنند و بعد ما وارد فرآیند‌های عملیاتی شویم.

وی تاکید کرد: خوشبختانه اقداماتی در حال انجام است روز سه‌شنبه هم نامه‌هایی به وزرای محترم نیرو، نفت، جهاد و کشاورزی در این خصوص زده است تا کارشناسان را در این زمینه معرفی کنند. از وزرای جهاد کشاورزی و نیرو هم خواسته‌ایم تکلیف‌شان را انجام دهند، ما هم شدیدا پیگیری می‌کنیم تا مرارت‌ها کاهش پیدا کند.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درباره آخرین وضعیت توله یوز تازه به دنیا آمده به نام «پیروز» گفت: وضعیت پیروز بسیار خوب است و قرار است یک انیمیشن شصت ثانیه‌ای درباره‌اش ساخته شود و در دسترس همگان قرار گیرد.

وی درباره این‌که کادر پزشکی وی از دامپزشکان ایرانی هستند و یا خارج از کشور بیان کرد: از زمانی که از سوی دامپزشک‌هایی که از آفریقای جنوبی به ایران آمدند توصیه‌های داشتیم، تمامی کار‌های این یوز توسط پزشکان داخلی انجام می‌شود و دایه ایرانی دارد.

سلاجقه تاکید کرد: «پیروز» وضعیت بسیار عالی دارد و وارد فاز گوشت‌خواری شده است و تمامی تلاش‌ها برای هرچه بهتر شدن وضعیت وی در حال انجام است.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی