تیتر امروز

آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای اصفهان وارد نشد/ تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای اصفهان وارد نشد/ تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

فرانسه قهرمان لیگ ملت‌های والیبال شد

در آخرین مسابقه از لیگ ملت‌های والیبال فصل ۲۰۲۲، آبی‌پوشان فرانسه موفق شدند در یک بازی پرهیجان و نفسگیر آمریکا را شکست داده و جام قهرمانی را به چنگ آورند.

کد خبر: ۱۳۴۲۰۲
۰۲:۴۷ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۱

فرانسه قهرمان لیگ ملت‌های والیبال شد

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: دو تیم فرانسه و آمریکا ساعتی قبل در فینال لیگ ملت‌ها به مصاف یکدیگر رفتند و جدالی فوق‌العاده را در بولونیا به نمایش گذاشتند که در نهایت با نتیجه ۳-۲ به سود فرانسه خاتمه یافت.

فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی موفق به شکست ژاپن شده بود و در نیمه نهایی نیز به سادگی هرچه تمام‌تر موفق شد ایتالیای میزبان را شکست دهد و به فینال برسد. در سمت مقابل آمریکا در یک چهارم نهایی برزیل قدرتمند را شکست داد و به جمع چهار تیم پایانی رسید. شاگردان جان اسپرا در مسابقه نهایی بر خلاف انتظار کار ساده‌ای برابر لهستان داشتند و با پیروزی در سه ست پیاپی به فینال رفتند.

در فینال، اما بازی تا ۵ ست ادامه پیدا کرد و با وجود کامبک آمریکا، باز هم فرانسه با استفاده از انگاپت توانست فاتح میدان شود.

*ست اول

در ست نخست مسابقه تیم ملی فرانسه از همان ابتدا فاصله امتیازی خوبی با حریف خود ایجاد کرد و نهایتاً توانست با نتیجه ۲۵-۱۶ آمریکا را شکست دهد. در این ست بازیکنان فرانسه در تمام مناطق زمین کم نقص ظاهر شدند و یک پیروزی راحت را برای خود رقم زدند.

*ست دوم

در این ست از مسابقه نیز اوضاع تغییر چندانی نکرد و فرانسه از همان ابتدا قدرتمند ظاهر شد تا در پایان با نتیجه ۲۵-۱۹ حریف خود را شکست دهد. در حقیقت بعد از گذشت دو ست از بازی به نظر می‌رسید که تیم جان اسپرا حرفی مقابل قهرمان المپیک برای گفتن ندارد.

*ست سوم

در حالی که تصور می‌شد یک قهرمانی آسان در انتظار فرانسه خواهد بود، اما این آمریکا بود که به شکل فوق‌العاده‌ای به بازی برگشت. تغییرات قابل تحسین جان اسپرا مخصوصاً قرار دادن دی فالکو در پست پشت خط زن شرایط را به طور کلی تغییر داد تا آمریکا  ۲۵-۱۵ پیروز این ست شود.

*ست چهارم

در این ست دو تیم از ابتدا کار را از نزدیک دنبال کردند، اما در امتیازات پایانی این آمریکا بود که باز هم با فرانسه فاصله ایجاد کرد و در پایان موفق شد ۲۵-۲۱ پیروز شود تا همه چیز به ست پنجم و پایانی کشیده شود.

*ست پنجم

در ست پنجم فرانسه به بازی برگشت و از همان ابتدا فاصله امتیازی خوبی با حریف ایجاد کرد و در پایان توانست با نتیجه ۱۵-۱۰ پیروز شود و قهرمان VNL ۲۰۲۲ لقب بگیرد.

فرانسه قهرمان لیگ ملت‌های والیبال شد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی