تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

فرمول یک فرانسه؛ فریاد لکلرک در روز جشن ورستپن!

رقابت‌های جذاب فرمول یک در فصل جاری، با اتفاقات مهیج و غیرقابل پیش بینی در جریان است و امروز هم در حالی که لکلرک از فراری در جایگاه اول حضور داشت، برخورد به دیوار پیست باعث شد تا رقیب او مکس ورستپن در نهایت فاتح گرندپری فرانسه شود.

کد خبر: ۱۳۴۱۹۰
۱۹:۴۷ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۱

فرمول یک فرانسه؛ فریاد لکلرک در روز جشن ورسپتن!

دیدارنیوز: مکس ورستپن راننده هلندی تیم ردبول، در روز برخورد رقیب اصلی‌اش به دیوار پیست فاتح گرندپری فرانسه شد.

گرندپری فرانسه امروز از ساعت ۱۷:۳۰ در پیست پل ریکارد آغاز شد و در نهایت این مکس ورستپن از ردبول بود که توانست عنوان قهرمانی را کسب کند. مکس ۵۳ دور را زودتر از همه به اتمام رساند و اول شد. مسابقه در حالی شروع می‌شد که شارل لکلرک در پول پوزشین (جایگاه اول استارت) بود و مکس ورستپن، سرجیو پرز و لوییس همیلتون در رده‌های بعدی قرار داشتند.

استارت عالی لکلرک باعث شد تا او به خوبی پیش بیفتد و این در حالی بود که مکس به شدت در تلاش برای رسیدن به او بود، اما این اتفاق رخ نداد. از طرفی همیلتون راننده انگلیسی مرسدس که استارت خوبی زده بود، از پرز عبور کرد و در شروع کار شاهد رقابت سختی میان پرز و همیلتون بودیم.

فرمول یک فرانسه؛ فریاد لکلرک در روز جشن ورسپتن!

اتفاق اصلی مسابقه زمانی رخ داد که در دور هجدهم، شارل لکلرک دچار اسپین (چرخش) شد و پس از آن به دیواره‌های پیست برخورد کرد. این مسئله باعث کنار رفتن کامل او از مسابقه شد و از آنجا بود که همه چیز به کام ردبول و مکس ورستپن شد.

همیلتون دوم و پرز سوم بودند تا اینکه در دور ۵۰ شاهد اهتزاز پرچم زرد بودیم و در حالی که جرج راسل چهارم بود و پرز سوم، راسل به خوبی از فرصت استفاده کرد و موفق شد خود را به رتبه سوم برساند تا اجازه ندهد پرز به سکو برسد.

در نهایت، مکس ورستپن با اقتدار کامل اول شد، همیلتون دوم و جرج راسل سوم. سرجیو پرز نیز در رتبه چهارم تمام کرد و کارلوس ساینز که مسابقه را از جایگاه انتهایی شروع کرده بود، پنجم شد.

به گزارش دیدارنیوز، شارل لکلرک راننده مطرح فراری که امروز شانس اول قهرمانی بود، پس از برخوردش به دیوار پیست و حذف از این رقابت جذاب، بسیار عصبانی شد و با نفس‌هایی بلند که حاکی از خشم او بود، فریاد «نه» را سر داد تا اینگونه لحظات سخت ناکامی‌اش را نشان دهد.

در پایین جدول نهایی گرندپری فرانسه ۲۰۲۲ را می‌بینید:

فرمول یک فرانسه؛ فریاد لکلرک در روز جشن ورسپتن!

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی