تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

«بورس» دوباره ریزش کرد

بورس امروز (یکشنبه) دوباره به روند نزولی خود بازگشت و همه شاخص‌های این بازار قرمزرنگ شدند. شاخص کل بورس امروز با ۹۶۳۵ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۴۶۳ هزار واحد ایستاد.

کد خبر: ۱۳۴۱۵۷
۱۳:۴۴ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۱

«بورس» دوباره ریزش کرد

دیدارنیوز: هرچند که بازار سرمایه روز گذشته یک صعود خفیف را پشت سر گذاشت، اما امروز دوباره به روند نزولی خود بازگشت و همه شاخص‌های این بازار قرمزرنگ شدند.

شاخص کل بورس امروز با ۹۶۳۵ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۴۶۳ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۴۳۳۸ واحد کاهش یافت و رقم ۴۰۰ هزار و ۱۴۷ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۳۰۵ هزار معامله به ارزش ۳۴ هزار و ۹۶۲ میلیارد ریال انجام شد.

معدنی و صنعتی گلگهر، توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، توسعه معادن و فلزات و پتروشیمی نوری نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندرعباس و پالایش نفت تهران نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم امروز ۲۳۳ واحد کاهش یافت و تا رقم ۱۹ هزار و ۱۸۱ واحد نزول کرد. در این بازار ۱۴۹ هزار معامله انجام شد که ۱۶ هزار و ۸۲۵ میلیارد ریال ارزش داشت. سنگ آهن گوهرزمین، پلیمر آریاساسول، پتروشیمی زاگرس، پالایش نفت لاوان، فولاد هرمزگان جنوب و بهمن دیزل نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی و بیمه پاسارگاد نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار گذاشتند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی