تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

رسالت: قیمت ملک در تهران در دولت رئیسی «۱۰ برابر» شده!

روزنامه رسالت در مطلبی درباره قیمت سرسام‌آور ملک در تهران در دوران ریاست جمهوری سید ابراهیم رئیسی، نوشت: طی ۸ ماه اخیر در تهران قیمت ملک ۱۰ برابر شده است!

کد خبر: ۱۳۴۱۲۵
۰۸:۳۸ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۱

روزنامه رسالت: قیمت ملک در تهران در دولت رئیسی «۱۰ برابر» شده!

دیدارنیوز: یک روزنامه داخلی در مطلبی با عنوان «درآمد اتفاقی چیست مالیات اتفاقی کدام است؟» از ۱۰ برابر شدن قیمت ملک در تهران در هشت ماه اخیر و در زمان دولت سید ابراهیم رئیسی خبر داد.

روزنامه رسالت نوشت: «طی ۸ ماه اخیر در تهران قیمت ملک ۱۰ برابر شده است. قیمت زمین و ملک هر ساله یک رشد نسبتا معقول نسبت به تورم داشته، اما رشد ۱۰ برابری آن خبر از یک توطئه می‌دهد که از حوصله تحلیل اقتصادی بیرون است.

باید علل آن‌را در حوزه امنیت ملی با داده‌هایی از معاملات بزرگی که ابتدا در مناطق ۱ و ۲ و ۳ و تسری آن به مناطق دیگر تهران و حتی سراسر کشور می‌رسد، جستجو کرد. این توطئه از پیش طراحی شده، رکود و گرانی مسکن را دامن زده است. کاری به این نداریم که توطئه بوده یا نبوده، این به نهاد‌های نظارتی و امنیتی مربوط است. اما صاحبان درآمد اتفاقی نجومی که چندین نسل آینده خود را با این درآمد‌ها می‌توانند تأمین کنند، آیا نباید مشمول مالیات اتفاقی شوند؟»

به گزارش دیدارنیوز، رشد بی‌سابقه و نجومی قیمت مسکن در تهران و سایر شهرها، مشکلات زیادی برای مردم کشورمان ایجاد کرده و باعث شده تا مستاجران به حاشیه‌نشینی کشیده شوند. باوجود وعده‌های دولت و اقداماتش، رقم‌ مسکن و اجاره‌بها تغییری نکرده و روز به روز افزایش می‌یابد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی