تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...

افزایش درگیری با کرونا؛ مردم بیشتر رعایت کنند

احسان مصطفوی، اپیدمیولوژیست و عضو هیئت علمی انستیتوپاستور ایران گفت: متاسفانه پس از چندین ماه، رنگ‌بندی‌های قرمز مجددا به کشور بازگشته و انتظار داریم درگیری‌های شهر‌های ایران بیشتر شود. در مورد شهر‌هایی که در رنگ بندی قرمز و نارنجی قرار می‌گیرند انتظار می‌رود نظارت‌ها و پایش‌های بیشتری انجام شود و مردم هم بیشتر رعایت کنند.

کد خبر: ۱۳۴۰۷۸
۱۲:۴۵ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۱

افزایش درگیری با کرونا؛ مردم بیشتر رعایت کنند

دیدارنیوز: یک اپیدمیولوژیست و عضو هیئت علمی انستیتوپاستور ایران با اشاره به تغییر رنگ‌بندی‌های کرونایی در استان‌ها و شهر‌های مختلف کشور گفت: متاسفانه پس از چند ماه، رنگ بندی‌های قرمز مجددا به کشور بازگشته است.

احسان مصطفوی، درباره آخرین وضعیت کرونا در کشور، گفت: آخرین درگیری پیک کرونا اواخر سال گذشته با پیک اُمیکرون بود که خوشبختانه به خاطر پوشش مناسب واکسیناسیون و ابتلای درصد قابل توجهی از جامعه به کرونا، چهار ماه آرام را در کشور تجربه کردیم، اما اتفاقاتی نیز به صورت موازی در جامعه جهانی رخ داد و زیرگونه‌های جدیدی از اُمیکرون ظهور و افزایش پیدا کرد.

وی افزود: طبق بررسی‌های انستیتوپاستور ایران، زیرگونه BA ۲ تا خرداد ماه زیرگونه غالب بود، اما از اوایل تیرماه زیرگونه BA ۵ زیرگونه غالب شده که مهم‌ترین خصوصیت آن سرایت‌پذیری بالا و تظاهرات بالینی نسبتا خفیف‌تر و متفاوت از قبل است.

این اپیدمیولوژیست گفت: درگیری ریوی در BA ۵ کمتر است و علائم آن بیشتر به صورت گلودرد، آبریزش بینی، بدن درد و اختلالات گوارشی نمود پیدا می‌کند.

وی با اشاره به تغییر رنگ‌بندی‌های کرونایی در استان‌ها و شهر‌های مختلف کشور گفت: متاسفانه پس از چندین ماه، رنگ‌بندی‌های قرمز مجددا به کشور بازگشته و انتظار داریم درگیری‌های شهر‌های ایران بیشتر شود. ستاد ملی مقابله با کرونا برای هر یک از این رنگ‌بندی‌ها پروتکل‌هایی را تعریف و مشخص کرده است. در مورد شهر‌هایی که در رنگ بندی قرمز و نارنجی قرار می‌گیرند انتظار می‌رود نظارت‌ها و پایش‌های بیشتری انجام شود و مردم هم بیشتر رعایت کنند.

وی که در یک برنامه رادیویی صحبت می‌کرد، گفت: مردم در این شرایط چرخش ویروس بحث استفاده از ماسک و تکمیل برنامه پوشش واکسیناسیون را حتما جدی بگیرند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی