تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

با برخی از انواع سرم اوردینری آشنا شوید!

در سال ۲۰۱۳ میلادی کمپانی Deciem در کانادا تاسیس شد و محصولات خود را تحت عنوان بیش از ۱۰ برند از جمله برند «اوردینری» به بازار محصولات آرایشی و بهداشتی معرفی کرد.

کد خبر: ۱۳۴۰۷۵
۱۲:۲۱ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۱

 

دیدارنیوز: در سال 2013 میلادی کمپانی Deciem در کانادا تاسیس شد و محصولات خود را تحت عنوان بیش از 10 برند از جمله برند «اوردینری» به بازار محصولات آرایشی و بهداشتی معرفی کرد.

معرفی برند اوردینری Ordinary

در سال 2013 میلادی کمپانی Deciem در کانادا تاسیس شد و محصولات خود را تحت عنوان بیش از 10 برند از جمله برند «اوردینری» به بازار محصولات آرایشی و بهداشتی معرفی کرد. ایده تولید محصولات اوردینری زمانی به ذهن «براندون تراوکس» بنیان گذار آن خطور کرد که او معتقد بود مردم هزینه ای بیش از نیازشان بابت محصولات بهداشتی پوست صرف می کنند.

براندون تراوکس می گفت مردم می توانند به جای کرم، لوسیون، اسکراب و سایر لوازم بهداشتی از ترکیبات اصلی و مفید آنها استفاده کنند تا همان مزایا را بدون سایر مواد شیمیایی و با قیمت پائین دریافت کنند. ظاهر محصولات اوردینری هم متفاوت با سایر محصولات رایج تا آن زمان بود. یک شیشه و قطره چکان که مهم ترین ترکیب آن با یک برچسب ساده روی شیشه چسبانده شده است.

انواع سرم اوردینری

محصولات اوردینری ساخت کجاست؟

مبدا برند اوردینری کشور کانادا است اما این محصول به سفارش برخی کشورها مانند انگلیس و امارات نیز تولید می شود که در بسته بندی تفاوتی وجود ندارد و روی همه آنها عبارت Made In Canada حک شده است.

نمایندگی محصولات اوردینری در ایران

برند اوردینری همانند سایر کمپانی های آرایشی و بهداشتی جهان به دلیل تحریم در ایران نمایندگی ندارد. شرکت های مختلف تنها وارد کننده محصولات اوردینری در ایران هستند.

بهترین محصولات اوردینری

اسم هر محصول اوردینری از نام اصلی ترین ماده تشکیل دهنده آن محصول بدست آمده است. تمام محصولات اوردینری به اذعان شرکت سازنده فاقد پارابن و سولفات است. در ادامه به معرفی چند مورد از محصولات پرطرفدار اوردینری پرداخته ایم.

  • سرم هیالورونیک اسید اوردینری

هیالورونیک اسید اوردینری ۲ %+ b5 یکی از بهترین محصولات جهت آبرسانی عمقی و جوانسازی پوست است. این محصول همچنین حاوی ویتامین B5 است که هیدراتاسیون را افزایش می‌دهد. سرم هیالورونیک اسید اوردینری در 60ml به فروش می رسد.

این سرم سبک با داشتن سه نوع اسید هیالورونیک (با وزن‌های مولکولی کم، متوسط و بالا) شفاف کننده پوست است. هیالورونیک اسید اوردینری با نفوذ به لایه‌های عمیق‌تر پوست، باعث حفظ رطوبت می‌شود تا پوست صاف‌تر، نرم‌تر و سالم‌تر به نظر برسد.

اسید هیالورونیک درون این فوق سرم تا 1000 برابر وزنِ خود آب جذب می کند و از طرفی ویتامین B5 با تقویت بافت پوست نواحی خشک و آسیب دیده را التیام می بخشد.

سرم هیالورونیک اسید اوردینری

  • سرم نیاسینامید اوردینری برای جای جوش

ویتامین B3 یا نیاسین ماده اولیه سرم نیاسینامید اوردینری و یکی از بهترین محصولات برای پیشگیری و درمان آکنه می باشد. سرم نیاسینامید اوردینری اصل یک انتخاب عالی برای کمک به کاهش ظاهر هایپرپیگمانتاسیون، لک ها و آکنه هستند.

نیاسینامید تولید سبوم پوست را متعادل می کند و فواید ضد التهابی برای پوست مستعد آکنه دارد. این سرم دارای خواص آنتی اکسیدانی برای محافظت از پوست در برابر آسیب اشعه ماوراء بنفش و استرس اکسیداتیو می باشد.

نیاسینامید (ویتامین B3) برای کاهش لکه های پوستی نیز توصیه می شود. غلظت بالای 10 درصد از این ویتامین در کنار پیرولیدون کربوکسیلیک اسید به طور قابل توجهی پوست را صاف و درخشان می کند و از تیرگی و کدری پوست ناشی از افزایش سن جلوگیری می کند.

  • سرم پلینگ اوردینری لایه بردار

سرم لایه بردار اوردینری اصل به سرم اوردینری قرمز معروف است که در بسته بندی 300 میلی لیتر به فروش می رسد. این سرم با قدرت دوگانه AHA و BHA پوست را دو برابر لایه برداری می کند. از بین برنده جای جوش و چین و چروک پوستی است همچنین پوست را درخشان و صاف می کند.

این سرم را می توان برای لایه برداری پوست دست، صورت و گردن استفاده کرد. پاک سازی سلول های مرده پوست راه را برای تغذیه عمیق پوست از طریق کرم های ویتامینه باز می کند.

  • سرم دور چشم کافئین اوردینری

سرم دور چشم اوردینری بهترین محصول برای رفع تیرگی و رفع التهاب دور چشم (پف دور چشم) است. این سرم دور چشم با افزایش خونرسانی به دور چشم باعث جلوگیری از چین و چروک دور چشم می شود. از این سرم روزانه دو نوبت و هر بار یک قطره به اطراف چشم خود ریخته و به صورت ضربه ای به آن سعی کنید کامل جذب پوست دور چشمتان شود. نیازی به شستشوی سریع نیز نمی باشد.

سرم کافئین اوردینری

اوردینری اصل و فیک

هر برند و محصولی که در بین مردم پرطرفدار ظاهر شود، نمونه های تقلبی آن هم تولید و روانه بازار می شود. این امر گریبان گیر محصولات اوردینری هم شده است و تشخیص محصولات اوردینری اصل و فیک به دغدغه خریداران تبدیل شده است.

از آنجایی که محصولات پوستی مستقیم با سلامت پوست ما در ارتباط است، در صورتیکه محصول فیک تهیه شود نه تنها فایده ای ندارد بلکه می تواند آسیب های جبران ناپذیری وارد کند.

از طرفی کشور ایران در لیست نمایندگی های رسمی اوردینری قرار ندارد و تمامی محصولات از راه های غیر رسمی وارد کشور می شود و از طریق آنلاین شاپ ها به فروش می رسد. به طور قطع می توان گفت تنها راه خرید محصولات اوردینری اصل از طریق فروشگاه های اینترنتی معتبر است تا از خرید محصول اصلی اطمینان حاصل شود. در ادامه راه کارهایی برای تشخیص اصل بودن محصولات اوردینری معرفی می کنیم:

  • نوشته و فونت روی جعبه محصول در دو نمونه اصل و بدل با هم متفاوت است.
  • جعبه محصول اوردینری اورجینال حالت مخملی و محصول بدلی حالت براق دارد.
  • دور جعبه اصلی یک نوار نقره ای رنگ وجود دارد که اگر مقابل نور خورشید بگیرید می درخشد. اما در محصولات تقلبی این نوار خاکستری یا رنگ های دیگر است.
  • حتما به کیفیت و چاپ عبارت Made In Canada دقت کنید.
  • بارکد محصولات اصل اوردینری را حتما چک کنید.
  • از قبل بطری محصول و حجم آن را در اینترنتی جستجو کنید و هنگام خرید مطابقت دهید. سرم هیالورونیک اسید اصل و سرم نیاسینامید اصل و برخی دیگر از محصولات در بطری های 30 میلی لیتری یا 60 میلی لیتری عرضه می شوند. پیکنوژنول در بطری های 15 میلی لیتری تولید می شود.

البته راه های دیگری هم موجود است که پس از خرید و باز کردن محصول می باشد. به طور مثال برای تشخیص سرم اوردینری اصل و فیک گفته می شود که اگر چند قطره از سرم را داخل آب بچکانید در صورت اصل بودن در آب حل می شود و چنانچه در آب پخش شد و رنگ پس داد یعنی محصول تقلبی و غیر اصل است.

محصولات اصل اوردینری را از کجا بخریم؟

در حال حاضر فروشگاه های اینترنتی و فیزیکی متعددی اقدام به فروش محصولات اوردینری کرده اند. اما نکته قابل توجه پیش از خرید محصولات اصل اوردینری، دریافت اطلاعات کامل از مشاوران حرفه ای است به نحوی که بهترین محصول را با توجه به پوست شما و نگرانی پوستی معرفی کنند. در قدم بعدی خرید محصول با قیمت مناسب است که متاسفانه محصولات اوردینری در ایران به دلیل وارداتی بودن قیمت های متنوعی دارد و تنها راه خرید از فروشگاه های اینترنتی معتبر است.

یکی از این فروشگاه ها، درمارز به نشانی سایت dermaroz.com است. تمامی محصولات ارائه شده در این فروشگاه اصل هستند. از ویژگی های بارز این فروشگاه علاوه بر ارسال رایگان امکان پرداخت در محل برای تمامی مشتریان در سراسر ایران است. با این ویژگی شما می توانید با خیالی آسوده از این سایت اقدام به خرید نمایید و وجه سفارش خود را درب منزل پرداخت نمایید.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی