تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

زمان اعلام نتایج «قرعه‌کشی خودرو» مشخص شد

امید قالیباف، سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، اعلام کرد که طی سه روز مهلت ثبت‌نام دومین مرحله از فروش خودرو بصورت یکپارچه، بالغ بر شش میلیون و ۵۷ هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند و نتایج این دوره یکشنبه هفته آتی (۲ مرداد ماه) اعلام خواهد شد.

کد خبر: ۱۳۴۰۲۲
۰۸:۲۹ - ۳۱ تير ۱۴۰۱

زمان اعلام نتایج «قرعه‌کشی خودرو» مشخص شد

دیدارنیوز: سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: نتایج دومین مرحله فروش خودرو در سامانه یکپارچه یکشنبه ۲ مرداد ماه منتشر خواهد شد.

امید قالیباف سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: طی سه روز مهلت ثبت‌نام دومین مرحله از فروش خودرو بصورت یکپارچه، بالغ بر شش میلیون و ۵۷ هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند که نسبت به مرحله اول ۵۰ درصد رشد ثبت‌نام دیده می‌شود؛ نتایج این دوره یکشنبه هفته آتی (۲ مرداد ماه) اعلام خواهد شد.

در این دوره در مجموع شش میلیون و ۵۷ هزار و ۵۵۵ نفر در طرح‌های فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش و مشارکت در تولید خودروسازان اعم از نیمه‌دولتی و خصوصی مشارکت و اقدام به ثبت‌نام برای حدود ۷۶ هزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو کرده‌اند.

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، تصریح کرد: نتایج قرعه‌کشی با نظارت سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، یکشنبه هفته آینده (۲ مرداد ماه) اعلام خواهد شد. این مدت به سبب تطبیق اطلاعات و داده‌های ثبت نام‌کنندگان با طرح جوانی جمعیت و کنترل واجد شرایط بودن در نظر گرفته شده است.

مرحله دوم ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به‌مدت سه روز از ۲۵ تیرماه آغاز شد و تا ساعت ۱۷ سه‌شنبه ۲۸ تیرماه به پایان رسید.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی