تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

رابرت مالی: ایران می‌تواند بین «برجام» یا وابستگی به «روسیه» یکی را انتخاب کند

«رابرت مالی» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در مورد سفر ولادیمیر پوتین به تهران گفت: این سفر، ایران را در برابر گزینه وابستگی نسبی به روسیه یا بازگشت به برجام قرار می‌دهد.

کد خبر: ۱۳۳۹۴۸
۱۱:۱۲ - ۲۹ تير ۱۴۰۱

رابرت مالی: ایران می‌تواند بین «برجام» یا وابستگی به «روسیه» یکی را انتخاب کند

دیدارنیوز: نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با اشاره به سفر رئیس‌جمهوری روسیه به تهران، مدعی شد که این سفر، ایران را در برابر گزینه وابستگی نسبی به روسیه یا بازگشت به برجام قرار می‌دهد.

به نقل از سی‌ان‌ان، «رابرت مالی» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با اشاره به سفر «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه به تهران، مدعی شد که این سفر، ایران را در برابر گزینه وابستگی نسبی به روسیه یا بازگشت به برجام قرار می‌دهد.

وی در ادامه ادعا‌های خود افزود که روسیه که اکنون خود با انزوای بین‌المللی رو‌به‌رو است، تنها امکان ارائه فرصت همکاری اقتصادی محدود و کوتاه‌مدت با ایران را خواهد داشت.

مالی با اشاره به برخی گزارش‌ها در خصوص تصمیم روسیه برای خرید پهپاد از ایران، مدعی شد که چنانچه تهران در مسیر این همکاری قدم بگذارد، بهای آن را خواهد پرداخت.

وی با تکرار برخی ادعا‌ها مبنی بر این‌که پنجره احیای توافق هسته‌ای به سرعت در حال بسته شدن است، گفت که ایران همواره تأکید می‌کند که آماده بازگشت به مذاکرات است، اما در واقع این موقعیت هر روز در حال از دست رفتن است و این گزینه برای همیشه در دسترس نخواهد بود.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی