تیتر امروز

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

«یحیی» و چالشی بزرگ؛ نقل‌وانتقالات نیمه‌تمام!

پرسپولیس اولین تیمی بود که در میان تیم‌های لیگ برتری، فعالیت نقل‌وانتقالات خود را آغاز کرد و با شروع پر سرعت خود توانست بازیکنانی مثل علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، سعید صادقی و گیورگی گولسیانی را جذب کند. اما به یک‌باره فعالیت نقل‌وانتقالاتی سرخ‌پوشان متوقف شد و آن‌ها ناکام در جذب بازیکن خارجی بودند.

کد خبر: ۱۳۳۹۳۸
۰۹:۳۲ - ۲۹ تير ۱۴۰۱

«یحیی» و چالشی بزرگ؛ نقل‌وانتقالات نیمه‌تمام!

دیدارنیوز: پرسپولیس در شرایطی آماده حضور در فصل جدید لیگ برتر می‌شوند که هنوز مشکلات متعددی در مسیر آماده‌سازی آن‌ها وجود دارد.

پرسپولیسی‌ها اولین تیمی بودند که در میان تیم‌های لیگ برتری، فعالیت نقل‌وانتقالات خود را آغاز کردند و با شروع پر سرعت خود توانستند بازیکنانی مثل علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، سعید صادقی و گیورگی گولسیانی را جذب کنند. اما به یک‌باره فعالیت نقل‌وانتقالاتی سرخ‌پوشان متوقف شد و آن‌ها ناکام در جذب بازیکن خارجی بودند و نتوانستند ادامه نفرات مدنظر یحیی گل‌محمدی را خریداری کنند.

عصبانیت یحیی از تعلل باشگاه برای جذب منشا
یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس برای تقویت خط حمله تیمش درخواست جذب سجاد شهباززاده و گادوین منشا را از مدیران باشگاه داشت که شهباززاده راهی استقلال شد و سرخ‌پوشان نتوانستند او را جذب کنند و به سراغ مذاکره با گادوین منشا رفتند. گل‌محمدی درخواست ویژه‌ای برای جذب منشا داشت و مذاکرات مدیران باشگاه پرسپولیس و مهاجم نیجریه‌ای صورت گرفت، اما سرخ پوشان نتوانستند گادوین منشا را برای بازگشت به پرسپولیس مجاب کنند.

گل‌محمدی که به شدت از عدم جذب منشا دلخور شده بود، درخواست تسریع در فرآیند نقل‌وانتقالاتی سرخ‌پوشان را داد و خواست تا دو مهاجم جدید برای پرسپولیس جذب شود تا مشکل اصلی خط حمله سرخ‌پوشان برطرف شود و اولویت نخست یحیی بعد از ناکامی در جذب شهباززاده و منشا، کاسیانو دیاس مهاجم فصل گذشته ویزلا پرتغال بود.

کاسیانو در آستانه منتفی شدن!
کاسیانو در سه هفته گذشته اصلی‌ترین هدف نقل‌وانتقالاتی سرخ‌پوشان پرسپولیس بوده، اما مدیران باشگاه نتوانسته‌اند مبلغ رضایت‌نامه او را به حساب باشگاه پرتغالی واریز کنند. در تازه‌ترین خبر، دیاس دچار آسیب‌دیدگی شده و در تمرین روز گذشته باشگاه ویزلا پرتغال حضور پیدا نکرده و این مسئله باعث شده تا نگرانی‌هایی درباره آینده این مهاجم برزیلی به وجود بیاید.

کاسیانو دیاس براساس آخرین خبر‌ها حدود یک ماه دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه ناحیه کشاله ران پای چپ شده و این مسئله باعث شده تا سرخ‌پوشان پرسپولیس احتمالاً قید جذب این مهاجم برزیلی را بزنند و به سراغ دیگر گزینه یحیی گل‌محمدی بروند. آن‌هم در شرایطی که کمتر از یک ماه تا شروع لیگ بیست‌ودوم باقی‌مانده و به نظر می‌رسد مدیران پرسپولیس کار دشواری برای برطرف کردن نقطه تیم خود خواهند داشت و باید دید آیا می‌توانند نظر مساعد گل‌محمدی را جلب کنند یا خیر.

هافبک دفاعی خارجی؛ چالش بعدی گل‌محمدی و مدیران پرسپولیس
کمال کامیابی‌نیا و میلاد سرلک دو هافبک دفاعی تخصصی سرخ‌پوشان برای لیگ بیست‌ودوم هستند و یحیی گل‌محمدی درخواست حفظ رضا اسدی را داده بود که مدیران باشگاه نتوانستند نظر اسدی را جلب کنند و اختلاف مالی میان مدیران پرسپولیس و رضا اسدی باعث شد تا او از جمع سرخ‌پوشان جدا شود.

یحیی گل‌محمدی درخواست جذب هافبک دفاعی خارجی را به مدیران باشگاه داده، در شرایطی که گفته می‌شود او احتمال دارد از وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی هم در صورت نیاز در پست هافبک دفاعی استفاده کند، اما گل‌محمدی خواسته تا برای انتخاب خط هافبک تیمش در فصل جدید، دست بازی داشته باشد.

مدیران پرسپولیس هنوز نتوانسته‌اند با گزینه مدنظر یحیی گل‌محمدی به نتیجه برسند و جذب هافبک خارجی برای پرسپولیسِ لیگ بیست‌ودوم دور از دسترس به نظر می‌رسد و احتمالاً مدیران باشگاه در این زمینه هم ناکام در جلب نظر گل‌محمدی خواهند بود! یحیی گل‌محمدی در آخرین گفت‌وگوی خود از روند نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس به شدت گلایه کرده و گفته بود: «نقل‌وانتقالات را خوب شروع کردیم، اما به شکل عجیبی متوقف شد. باید در ۳-۲ پست بازیکن بگیریم. روند یارگیری ما کند پیش می‌رود و هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است».

اردوی دیرهنگام؛ فشار هواداران جواب داد
پرسپولیس یکی از تیم‌هایی بود که براساس برنامه‌ریزی یحیی گل‌محمدی قرار بود اردوی پیش‌فصل خود را در ترکیه بگذراند و هفته گذشته موعد برگزاری اردوی سرخ‌پوشان بود، اما مدیران باشگاه پرسپولیس ناکام در جذب اسپانسر بودند و همین مسئله باعث شد تا اردوی داخلی پرسپولیسی‌ها در یکی از هتل‌های تهران برگزار شود.

هواداران پرسپولیس که با توجه به اردوی خارجی استقلال، سپاهان و فولاد به شدت از عملکرد مدیران باشگاه خود گلایه‌مند بودند، انتقادات تندی را روانه مدیران باشگاه کردند و در نهایت، اعتراض هواداران پرسپولیس جواب داد و روز گذشته رضا درویش مدیرعامل باشگاه اعلام کرد که اردوی ترکیه پرسپولیس نهایی شده است.

سرخ‌پوشان احتمالا از ابتدای مردادماه اردوی خود را در شهر کایسری برگزار می‌کنند و به نظر می‌رسد با تاییدیه یحیی گل‌محمدی، چند بازی تدارکاتی برای پرسپولیس در ترکیه به انجام خواهد رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی