تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

تساوی پرگل پرسپولیس و نساجی در بازی ۱۰۰ دقیقه‌ای

تیم‌های پرسپولیس و نساجی مازندران امروز (سه شنبه) در دیداری دوستانه به تساوی سه بر سه رضایت دادند. این بازی تقابل جالب یحیی گل‌محمدی با حمید مطهری دستیار سابقش در پرسپولیس و سرمربی فعلی نساجی را به همراه داشت.

کد خبر: ۱۳۳۹۲۸
۲۲:۰۳ - ۲۸ تير ۱۴۰۱

تساوی پرگل پرسپولیس و نساجی در بازی دوستانه

دیدارنیوز: بازی دوستانه پرسپولیس و نساجی که در ۴ وقت ۲۵ دقیقه‌ای انجام شد، ابتدا با دو گل عبدی و تمیروف به سود سرخپوشان بود اما در نهایت با تساوی پرگل سه بر سه به پایان رسید.

در وقت چهارم این بازی، ابتدا خطای فرجی روی مهاجم نساجی را علی صفایی،‌ داور بازی پنالتی تشخیص داد. حامد شیری این پنالتی را برای نساجی گل کرد تا این تیم ۳-۲ پیش بیفتد.

در ادامه پرسپولیس فشار را روی دروازه نساجی بیشتر کرد و در دقیقه ۲۱ داور خطای دروازه‌بان نساجی روی مهاجم پرسپولیس را پنالتی تشخیص داد که امید عالیشاه این پنالتی را به گل تبدیل کرد و بازی ۳-۳ مساوی شد.

تساوی پرگل پرسپولیس و نساجی در بازی دوستانه

ترکیب پرسپولیس در آغاز بازی دوستانه مقابل نساجی: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد مهدی احمدی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، محمد عمری، مهدی عبدی و شرزود تمیروف.

ترکیب پرسپولیس در آغاز نیمه دوم دیدار با نساجی: علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، علی نعمتی، سیامک نعمتی، علی جودکی، ابوالفضل سلیمانی، وحدت هنانوف، امید عالیشاه، علی خدایی، امید فهیمی و علیرضا خدادادی.

کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، حامد پاکدل و وحید امیری به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نداشتند.

تساوی پرگل پرسپولیس و نساجی در بازی دوستانه

خوش و بش یحیی گل‌محمدی و حمید مطهری پیش از آغاز بازی دوستانه امروز

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی