تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
واکنش گسترده مردم به بی‌اعتنایی ظاهری شهریار به وزیر

استیل گنگ «دایی» مقابل سجادی!

نوع برخورد علی دایی با حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم جام جهانی فوتبال در کیش، بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشته و برخی آن را یک اقدام اعتراض‌آمیز و در بیانی عامیانه سیاسی قلمداد کردند.

کد خبر: ۱۳۳۹۱۸
۱۷:۵۷ - ۲۸ تير ۱۴۰۱

استیل گنگ «دایی» مقابل سجادی!

دیدارنیوز: یکی از پر بیننده‌ترین ویدیو‌های ورزشی ۴۸ ساعت گذشته نوع مواجهه علی دایی با وزیر ورزش و جوانان است. در حاشیه مراسم جام جهانی فوتبال در کیش علی دایی که کنار مهدی مهدوی‌کیا و یحیی گل‌محمدی نشسته بود هنگامی که حمید سجادی وزیر ورزش را مقابل خود دید به سردی با او برخورد کرد. دایی حتی از جایش بلند نشد و با سجادی دست هم نداد. صرفا در حد یکی، دو کلمه بر زبان آورد که به نظر می‌رسید کلمات تعارفی باشد.

این در حالی است که سجادی دست روی سینه گذاشته بود و مقداری به سمت دایی به پایین خم شده بود. وقتی سجادی از مقابل دایی عبور کرد، دایی بدون توجه سرش را سمت گل‌محمدی برگرداند و چیزی در گوش او گفت و بعد سه نفری همراه با مهدوی‌کیا خندیدند.

ویدیوی برخورد علی دایی با سجادی به شدت در فضای مجازی با اقبال مواجه شد. خیلی‌ها این حرکت دایی را یک اقدام اعتراض‌آمیز و در بیانی عامیانه سیاسی قلمداد کردند. به این معنا که دایی مشخصا دارد نشان می‌دهد با وزیر مملکت به عنوان نمادی از سیاست روز کشور همراه نیست و انتقاداتی جدی دارد. برخی دیگر گفتند آدم خودساخته‌ای مثل دایی نیازی ندارد در مقابل قدرت خضوع و خشوع به خرج دهد بنابراین او بدون توجه به جایگاه حقوقی وزیر ورزش مثل یک انسان عادی با او رفتار کرده است.

از سمت دیگر آن‌هایی که دایی و سجادی را هنگام خروج از هواپیما هنگام عزیمت به جزیره کیش دیده بودند، گفتند این دو بیرون از هواپیما با هم خوش و بش کرده بودند و مشکلی بین‌شان به نظر نمی‌رسید. آن‌هایی هم که دیدگاه تاریخی به وقایع دارند با یادآوری دورانی که علی دایی سرمربی تیم سایپا بود و سجادی مدیر ورزشی کارخانه سایپا به این نکته اشاره کردند که دلخوری شهریار مربوط به همان زمان می‌شود. همان موقع که دایی از مدیرعامل باشگاه انتقاد کرد و از باشگاه کنار رفت و از همان زمان دیگر در فوتبال مربی‌گری نکرده است.

روز گذشته علی دایی خودش به این اتفاقات واکنش نشان داد و گفت مساله خاصی نبوده. دایی به ایسنا گفت: «اصلا چنین موضوعی نبوده است. من در هواپیما و پیش از مراسم، ایشان (وزیر ورزش) را دیدم و کلی با هم سلام و علیک کردیم و صحبت داشتیم.» وی افزود: «در پرواز به کیش صندلی وزیر نزدیک به صندلی من بود. متاسفانه برخی با مطرح کردن این حرف و حدیث‌ها می‌خواهند موضوعات را لوث کنند.»

با این حال وایرال شدن این ویدیو میان مردم نشان داد آن‌ها هم از هر نوع حرکتی استقبال می‌کنند وقتی هم که این کار توسط علی دایی انجام بگیرد هم وایرال می‌شود هم دلیلی برای گذاشتن آهنگ «نگا استیل گنگو» روی تصاویر بی‌اعتنایی ظاهری دایی به سجادی.

منبع: اعتماد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی