تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

شاخص کل بورس ۸۸۹ واحد سقوط کرد

پس از اینکه شاخص کل بورس در ساعات میانی معاملات توانسته بود روند صعودی به خود بگیرد، در نهایت این شاخص با ۸۸۹ واحد کاهش در رقم ۱ میلیون و ۴۶۸ هزار واحد ایستاد.

کد خبر: ۱۳۳۸۸۵
۱۳:۳۰ - ۲۸ تير ۱۴۰۱

شاخص کل بورس ۸۸۹ واحد سقوط کرد

دیدارنیوز: در حالی که شاخص کل بورس در ساعات میانی معاملات توانسته بود روند صعودی به خود بگیرد و تا رقم یک میلیون و ۴۷۰ هزار وا حد نیز افزایش یافت در ساعات پایانی دوباره نزولی شد.

شاخص کل بورس امروز با ۸۸۹ واحد کاهش در رقم ۱ میلیون و ۴۶۸ هزار واحد ایستاد.

شاخص کل با معیار هم وزن هم ۷۵۶ واحد سقوط کرد و به رقم ۴۰۱ هزار و ۶۷۸ واحد رسید. در این بازار ۲۳۷ هزار معامله به ارزش ۲۳ هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال انجام شد.

معدنی و صنعتی گلگهر، فولاد خوزستان، پتروشیمی نوری، و گروه مپنا، نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی و سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و صنایع پتروشیمی خلیج فارس نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم امروز با بیش از یک واحد کاهش در رقم ۱۹ هزار و ۶۱۹ واحد ایستاد. معامله‌گران این بازار ۱۲۸ هزار معامله انجام دادند که ۴۶ هزار و ۷۰۳ میلیارد ریال ارزش داشت. پلیمر آریا ساسول، صنعتی مینو و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل سنگ آهن گوهر زمین و تجلی توسعه معادن و فلزات نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی