تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

رئیسی سالروز پیروزی انقلاب ساندنیستی نیکاراگوئه را تبریک گفت

سید ابراهیم رئیسی در پیامی به خوزه دانیال اورتگاسا آودرا رئیس جمهوری نیکاراگوئه، با تبریک فرا رسیدن چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب ساندنیستی نیکاراگوئه به وی، آورده است: پیوند‌های عمیق دوستی بین دو ملت ایران و نیکاراگوئه، فرصت کم‌نظیری به منظور ارتقای تعاملات و همکاری‌ها، پیش‌روی دو کشور قرار داده است.

کد خبر: ۱۳۳۸۸۰
۱۳:۰۹ - ۲۸ تير ۱۴۰۱

رئیسی سالروز پیروزی انقلاب ساندنیستی نیکاراگوئه را تبریک گفت

دیدارنیوز: رئیس جمهور در پیامی به رئیس جمهوری نیکاراگوئه، فرا رسیدن چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب ساندنیستی مردم قهرمان و انقلابی نیکاراگوئه را به وی تبریک گفت.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی به خوزه دانیال اورتگاسا آودرا رئیس جمهوری نیکاراگوئه، با تبریک فرا رسیدن چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب ساندنیستی مردم قهرمان و انقلابی نیکاراگوئه به وی، آورده است: پیوند‌های عمیق دوستی بین دو ملت ایران و نیکاراگوئه، فرصت کم‌نظیری به منظور ارتقای تعاملات و همکاری‌ها، پیش‌روی دو کشور قرار داده است.

رئیس جمهور اظهار امیدواری کرده است که در سایه تلاش‌های مستمر و اراده مستحکم دولت‌های ایران و نیکاراگوئه، شاهد تجربه جدیدی از رشد و توسعه روابط فیمابین در تمامی حوزه‌ها باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی