تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

ثبت‌نام ۵ میلیون نفر در سامانه یکپارچه خودرو

براساس آمار جدید ­تا ساعت ۷ صبح امروز (سه شنبه ۲۸ تیر) ۵ میلیون و ۲۷۵ هزار نفر در سامانه یکپارچه خودرو ثبت‌نام کرده‌اند. مرحله دوم ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به مدت سه روز از ۲۵ تیرماه آغاز و تا امروز سه شنبه ۲۸ تیرماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر: ۱۳۳۸۷۴
۱۲:۰۴ - ۲۸ تير ۱۴۰۱

ثبت‌نام ۵ میلیون نفر در سامانه یکپارچه خودرو

دیدارنیوز: براساس آمار جدید ­تا ساعت ۷ صبح امروز (سه شنبه ۲۸ تیر) ۵ میلیون و ۲۷۵هزار نفر در سامانه یکپارچه خودرو ثبت‌نام کرده‌اند.

براساس اعلام وزارت صنعت مرحله دوم ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به مدت سه روز از ۲۵ تیرماه آغاز و تا امروز سه شنبه ۲۸ تیرماه ادامه خواهد داشت.

در این مرحله حدود ۷۶ هزار و ۷۰۰ خودرو توسط خودروسازان عرضه خواهد شد. نتایج قرعه کشی از زمان پایان مدت ثبت نام، حداکثر تا یک هفته اعلام می‌شود و علت این زمان، تطبیق اطلاعات و داده‌های ثبت نام کنندگان با طرح جوانی جمعیت و کنترل واجدان شرایط است.

روند ثبت نام در این سامانه به این صورت است که متقاضیان می‌توانند با اعلام شرایط فروش، فعال‌سازی بخشنامه‌ها و به‌دنبال آن آغاز مرحله ثبت درخواست خودرو (شرکت در قرعه‌کشی محصولات)، با مراجعه به صفحه اصلی سامانه sale.iranecar.com و مشاهده لیست خودرو‌های قابل عرضه، اقدام به ثبت درخواست کنند.

براساس آمار جدید ­تا ساعت ۷ صبح امروز (سه شنبه ۲۸ تیر) ۵ میلیون و ۲۷۵ هزار نفر در سامانه یکپارچه خودرو ثبت‌نام کرده‌اند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی