تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

واکنش «احمد خاتمی» به شایعات درباره تغییر رشته رانتی دخترش

احمد خاتمی، عضو فقهای شورای نگهبان درخصوص شایعات درباره تغییر رشته رانتی دخترش، گفت: تمام این تخریب‌ها به دلیل موضعی است من در برابر بی‌حجابی گرفته‌ام و این دروغ‌ها، اولین و آخرین نیست و یقین دارم که این دروغ‌ها ادامه خواهد یافت.

کد خبر: ۱۳۳۸۳۶
۱۹:۳۲ - ۲۷ تير ۱۴۰۱

واکنش «احمد خاتمی» به شایعات درباره تغییر رشته رانتی دخترش

دیدارنیوز: عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه گفت: انتشار مطالب کذب و تخریب‌ها به دلیل مواضعم در رابطه با بی حجابی است، با رانت خواری مخالفم و به هیچکس اجازه سوء استفاده از نامم را نمی‌دهم.

در روز‌های اخیر مطلبی در فضای مجازی در خصوص دختر آیت الله سید احمد خاتمی در شبکه‌های اجتماعی با مضمون اینکه «زهرا سادات خاتمی دختر احمد خاتمی با رانت پدر از دامپزشکی به پزشکی قم و بعد به تهران آمد، شش ماه طرح در اراک گذراند و ناگهان هیات علمی دانشگاه تهران شد تا به فقرا خدمت کند. اکنون در حال جراحی بینی محرومان در مراکز خصوصی و بیمارستان بهارلو تهران تشریف دارن» منتشر شده است.

آیت الله سید احمد خاتمی با تأکید بر اینکه این مطلب دروغ است، گفت: در سایت سازمان سنجش مشخص است که دختر بنده در کنکور سراسری پزشکی قبول شده است نه دامپزشکی.

عضو فقهای شورای نگهبان ادامه داد: دختر من مطلقا در بیمارستان بهارلو عضو هیات علمی نبوده است و هم اکنون طرحش را در منطقه محروم در بندرعباس می‌گذراند و مطلقا در هیچ مرحله‌ای از نام من استفاده نکرده و تنها نمره دخترم بالا بوده است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: تمام این تخریب‌ها به دلیل موضعی است من در برابر بی حجابی گرفته ام و این دروغ ها، اولین و آخرین نیست و یقین دارم که این دروغ‌ها ادامه خواهد یافت.

امام جمعه موقت تهران خاطر نشان کرد: من با رانت و رانت خواری مخالف بوده ام، هستم و خواهم بود و به هیچ کس اجازه نداده ام در این عرصه از نام بنده سوء استفاده کند و بحمدالله دختران بنده فقط و فقط درس خوانده اند و به آن چه که حقشان بوده است، رسیده اند.

منبع: راه آرمان

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی