تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

شمشیربازی قهرمانی جهان؛ دست پاکدامن به مدال نرسید

علی پاکدامن، سابریست کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی شمشیربازی قهرمانی جهان، برابر سنرو بازادزه از گرجستان و نفر سوم در رنکینگ این مسابقات به میدان رفت و با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ شکست خورد و از صعود به نیمه نهایی باز ماند.

کد خبر: ۱۳۳۸۳۵
۱۹:۱۲ - ۲۷ تير ۱۴۰۱

شمشیربازی قهرمانی جهان؛ دست پاکدامن به مدال نرسید

دیدارنیوز: در چهارمین روز از مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان در مصر علی پاکدامن در اسلحه سابر از صعود به نیمه نهایی باز ماند.

در ادامه مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان که از روز جمعه هفته گذشته در مصر آغاز شده است، امروز رقابت شمشیربازان در اسلحه سابر دنبال شد.

در این چارچوب علی پاکدامن که در جدول ۶۴ نفره با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ فرناندز از اسپانیا را شکست داده بود، در جدول ۳۲ نفره برابر سارکیسیان از قزاقستان با نتیجه ۱۵ بر ۱۴ به برتری رسید. پاکدامن چندی قبل از مسابقات قهرمانی آسیا برابر این شمشیرباز شکست خورده بود.

براساس این گزارش، پاکدامن در جدول ۱۶ نفره مقابل اپیدی از فرانسه قرار گرفت و با نتیجه ۱۵ بر ۷ این حریف خود را مغلوب کرد و به جمع هشت نفر پایانی (مرحله یک چهارم نهایی) صعود کرد. سابریست کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی برابر سنرو بازادزه از گرجستان و نفر سوم در رنکینگ این مسابقات به میدان رفت و با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ شکست خورد و از صعود به نیمه نهایی باز ماند.

صبح امروز رقابت شمشیربازان در اسلحه سابر در جدول ۶۴ نفره پیگیری شد که طی آن محمد فتوحی برابر درشویتز از آمریکا و نفر نهم رنکینگ این مسابقات با نتیجه ۱۵ بر ۶ شکست خورد و در رده پنجاه‌وششم جدول مسابقات ایستاد.

محمد رهبری نیز برابر زیاد السیسی از مصر با نتیجه ۱۵ بر ۱۰ شکست خورد و از صعود به جدول ۳۲ نفره بازماند.

گفتنی است در روز نخست این مسابقات نیما زاهدی از صعود به جدول ۶۴ نفره باز ماند و در رنکینگ انفرادی مسابقات قهرمانی جهان شصت‌وپنجم شد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی