تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
فصل نقل و انتقالات رو به پایان

وریا و گومیس، بمب‌های آخر وقت!

با نزدیک شدن به روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالات، اکثر تیم‌های لیگ برتری به ترکیب اصلی‌شان برای فصل بعدی مسابقات که از مرداد آغاز می‌شود، دست پیدا کرده‌اند.

کد خبر: ۱۳۳۶۵۱
۱۰:۵۹ - ۲۵ تير ۱۴۰۱

وریا و گومیس

 

دیدارنیوز  ـ شقایق آسیایی: تیم‌های لیگ برتری حالا برای اندک جای باقی‌مانده خودشان به دنبال بازیکنان خاص هستند، نفراتی که احتمالا بتوانند نتیجه را عوض کنند.

وریا و سرانجام فولاد

کاپیتان استقلال در فصل‌های اخیر، پس از به وجود آمدن حواشی متعدد و ماجراهایی که به نظر می‌رسید او را از فوتبال ایران کنار بگذارد، دست آخر به باشگاه فولاد خوزستان پیوست. گفته می‌شد طبق یک دستور نانوشته قرار بوده هیچ تیمی او را جذب نکند اما سرانجام قرارداد با فولاد این شایعه را نقش بر آب کرد.

کیروش، غلامپور و حیدری در کادر فنی استقلال

استقلال تهران در هفته‌ای که گذشت در کادر فنی خودش از فصل گذشته بهزاد غلامپور را به عنوان مربی دروازه بانها در کادر فنی ابقا کرد و در کنار ساپینتو و دستیارانش خسرو حیدری بازیکن سابق استقلال را به کادر فنی اضافه کرد.

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال، آخرین مربی پرتغالی به نام پدرو کیروش  را به کادر فنی خودش اضافه کرد. کیروش در اصل یک جهانگرد است و سابقه حضور در ایران را نیز دارد. او زبان فارسی صحبت می کند در حدی که در حال حاضر راه ارتباطی ساپینتو و بازیکنان شده  و دیگر نیازی به مترجم نیست.

در انتظار محبی و رضایی

هواداران استقلال همچنان منتظر خبری از عقد قرارداد با محبی و رضایی هستند. مذاکرات برای تمدید با عارف غلامی مدافع استقلال ادامه دارد. محمد حسین مرادمند هم پس از یک دوره کوتاه دوری از آبی ها پس از برطرف شدن مشکلات سربازی اش به این تیم بازگشت و در تمرینات آبی ها حاضر شد.

کاسیانو شاید وقتی دیگر

در پرسپولیس تقریبا تیم به ثبات رسیده است. در کادر فنی لوساندا مربی بدنساز و ننکا دروازبان‌ها خارجی شدند و تنها پست باقی مانده یک دستیار دیگر برای یحیی گل محمدی که قرار است با نظر او نام یک مربی خارجی دیگر به کادر اضافه شود. فهرست بازیکنان پرسپولیس نیز همچنان یک جای خالی دارد که آنها به دنبال جذب مهاجم خارجی به نام کاسیانو هستند که تا این لحظه با توافقی همراه نبوده است.

وریا و گومیس

 

گومیس این هفته در اصفهان

سپاهان پس از حضور ژوزه مورایس و کادر فنی پر آوازه‌اش در سکوت بیشتری به کار خودش ادامه می‌دهد. تمرینات پیش فصل این تیم شروع شده است. این تیم به دنبال جذب گومیس مهاجم فرانسوی تیم الهلال است که در ۱۰۶ بازی که برای الهلال به میدان رفته موفق شده ۸۱ گل به ثمر برساند. گفته می شود رقم پیشنهادی این مهاجم ۳۶ ساله در ترانسفر مارکت ۹۰۰ هزار دلار است.‌‌ گفته شده او به زودی برای عقد قرارداد به اصفهان می‌آید.

قلعه نویی و نکو کاندیدای تغییر در تیم

در اهواز تیم فولاد با جواد نکونام خود را تکمیل می کند. فرشید اسماعیلی هافبک سابق استقلال به توافق رسید. ضمن اینکه کار انتقال نهایی کریستوفر کنت و سفید صادقی هم به فولاد تکمیل شده است.

***

کمتر از یک ماه  به شروع رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده و سایر تیم‌های لیگ برتر ترجیح دادند که تمرینات پیش فصل خودشان را شروع کنند. رفت و آمد چندانی در این تیم‌ها صورت نگرفته و شرایط عادی است اما اگرتصمیم به حضور مربی ایرانی در تیم ملی گرفته شود ممکن است تحرکات دیگری نیز به وجود بیاید. جواد نکونام سرمربی فولاد و امیر قلعه نویی سرمربی گل‌گهر سیرجان کاندیدای هدایت تیم ملی هستند و باید دید که چه اتفاقی در انتظار تیم ملی و مربی ایرانی از درون لیگ است!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی