تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
التهاب و هیجانِ اعلام قهرمان در ۲ شب تماشایی

عصر جدید با اعلام نتایج، به فصل سوم خود پایان می‌دهد

شنبه و یکشنبه ۲۵ و ۲۶تیرماه، در ۲ شب استثنایی، برنامه‌های اعلام نتایج فصل سوم مسابقه بزرگ استعدادیابی ایران، روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت؛ ۲برنامه‌ای که پر است از اتفاق دیدنی و شنیدنی!

کد خبر: ۱۳۳۶۰۴
۲۰:۰۷ - ۲۳ تير ۱۴۰۱

عصر جدید

 

دیدارنیوز: فینالیست‌های فصل سوم عصرجدید، شنبه‌شبِ گذشته اجرای خود را به بینندگان ارائه کردند؛ اجراهایی سراسر استعداد، توانایی و جذابیت.

پیمان ابراهیمی، قصه‌های بانمک خانواده‌اش را ادامه داد و اجرایش را به پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها که برکت خانواده هستند تقدیم کرد. احسان یاسین، ترانه‌ای ۳زبانه خواند و عاشقانه‌ای تازه اجرا کرد. ستیلا و آنیسا حرکات ریسک‌پذیرِ هوایی‌شان را با قصه‌ای برای رساندن دختربچه‌ای به آرزویش، ترکیب کردند. پهلوانک‌های ایران‌زمین، گود زورخانه را با نمایشی جذاب، به صحنه برنامه آوردند. ساینا شیخی با دوبله‌ای ویژه روی چند انیمیشن و بازی همزمان بدون نگاه به تصاویر، توانایی خود را چندباره به نمایش گذاشت و علی طولابی با صدایی خیره‌کننده خواند؛ خواندنی که با آواز سنتی و قطعاتی کُردی و آذری همراه بود.

حالا در۲ روز ابتدایی هفته جدید، فینالیست‌ها با خانواده‌های‌شان می‌آیند تا هم بیشتر از خود و فعالیتی که در آن استعداد دارند بگویند و هم از بینندگان و هوادارانشان دعوت کنند که اگر اجرای آنها به دل‌شان نشسته است، با کد دستوری رایگان به آنها رای دهند. در کنار آنها، مربی‌های‌شان هم حضور دارند تا از تجربه کار و تمرین با این استعدادها بگویند.

در این ۲برنامه پرشور، اجراهای ویژه شرکت‌کننده‌های محبوب این فصل هم خواهد بود و خلاصه‌ای از فینال هم پخش خواهد شد. غیر از اینها، ستارگان فصل‌های اول و دوم عصرجدید هم در کنار فینالیست‌های امسال حضور دارند و بینندگان، با سبدی رنگارنگ از دیدنی و شنیدنی و دوست‌داشتنی، روبه‌رو خواهند بود: شنبه‌شب، بعد از خبر ساعت ۲۲ و یکشنبه در ۲بخش، از اذان مغرب تا خبر ساعت ۲۲ و بعد از آن تا اوایل بامداد دوشنبه، اعلام قهرمان فصل سوم عصرجدید.

برچسب ها: عصر جدید
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی