تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مهلت انتخاب رشته مجازین ارشد علوم پزشکی تمدید شد

مهلت انتخاب رشته محل آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی سال ۱۴۰۱ که پیش از این تا آخر وقت امروز معین شده بود، از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی به مدت دو روز دیگر تمدید شد.

کد خبر: ۱۳۳۵۶۲
۱۴:۳۴ - ۲۲ تير ۱۴۰۱

مهلت انتخاب رشته مجازین ارشد علوم پزشکی تمدید شد

دیدارنیوز ـ طبق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی مهلت انتخاب رشته داوطلبان مجاز در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی سال ۱۴۰۱ تا روز شنبه ۲۵ تیر ماه تمدید شد. داوطلبان در این مهلت در نظر گرفته شده می‌توانند نسبت به ویرایش یا انتخاب رشته خود اقدام کنند.

بیش از ۴۲ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی سال ۱۴۰۱ مجاز به انتخاب رشته شدند و اسامی نهایی به همراه کارنامه علمی پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی سال ۱۴۰۱ در مرداد منتشر خواهد شد.

رقابت داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی سال ۱۴۰۱ در روز‌های پنج‌شنبه پنجم و جمعه ششم خرداد ماه سال جاری در ۳۴ حوزه امتحانی در دانشگاه‌های علوم پزشکی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار شد. طبق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت حدود ۶۴ هزار نفر در این آزمون شرکت کرده‌اند که برخی از داوطلبان در آزمون دو رشته حضور داشتند.

همچنین آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۱ در کلیه رشته‌ها به جز رشته مددکاری اجتماعی به صورت یک مرحله‌ای برگزار شد و رشته محل‌هایی که ظرفیت پذیرش آن‌ها ۳ نفر و بیشتر بوده، مشمول ۱۰ درصد سهمیه اضافه بر ظرفیت پذیرش استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون خواهند شد.

نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی سال ۱۴۰۱ نیز روز جمعه، ۱۷ تیر بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار گرفت و قرار بود داوطلبان مجاز به انتخاب رشته از شنبه ۱۸ تیر ماه نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند که این تاریخ از سوی مرکز سنجش به تعویق افتاد و به روز‌های ۲۰ تا ۲۲ تیرماه موکول شد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: آزمون ارشد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی