تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

پاپ فرانسیس: از رنج ملت فلسطین عذاب می‌کشم

پاپ فرانسیس بر لزوم برقراری صلح و آرامش در اراضی فلسطین به ویژه قدس تاکید کرد و گفت: من با درد و رنج ملت فلسطین در اراضی مقدس، عذاب می‌کشم.

کد خبر: ۱۳۳۵۳۳
۱۰:۵۳ - ۲۲ تير ۱۴۰۱

پاپ فرانسیس: از رنج ملت فلسطین عذاب می‌کشم

دیدارنیوز: ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین شامگاه سه شنبه به صورت تلفنی با پاپ فرانسیس رهبر مسیحیان کاتولیک گفتگو کرد.

به نقل از وبگاه اسپوتنیک، ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین شامگاه گذشته با پاپ فرانسیس رهبر مسیحیان کاتولیک گفتگو کرد.

در این گفتگوی تلفنی ابومازن وضعیت جسمانی پاپ فرانسیس را جویا شد و برای وی آرزوی سلامتی کرد. رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، همچنین پاپ را در جریان آخرین تحولات فلسطین به ویژه قدس اشغالی قرار داد.

یکی از محور‌های اصلی گفتگوی تلفنی ابومازن و پاپ در ارتباط با ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مقدسات اسلامی و مسیحی در قدس اشغالی به ویژه مسجدالاقصی و کلیسای قیامت بود.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین پاپ را جریان اقدامات رژیم صهیونیستی در اخراج ساکنان قدس از منازل شأن و دست اندازی به املاک و دارایی‌های آن‌ها قرار داد.

ابومازن همچنین در این گفتگوی تلفنی به قتل عامدانه فلسطینی‌ها از سوی رژیم صهیونیستی اشاره کرد.

در مقابل، پاپ فرانسیس از تماس تلفنی ابومازن در راستای اطمینان از وضعیت جسمانی اش، قدردانی کرد. وی همچنین بر لزوم برقراری صلح و آرامش در اراضی فلسطین به ویژه قدس تاکید کرد و گفت: من با درد و رنج ملت فلسطین در اراضی مقدس، عذاب می‌کشم.

وی تاکید کرد که به سخنان ابومازن در ارتباط با تدابیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی اهتمام ویژه‌ای خواهد داشت.

گفتنی است این گفتگوی تلفنی در آستانه سفر بایدن به اراضی اشغالی و دیدار قریب الوقوع وی با ابومازن طی این سفر انجام شد.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی