تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال؛ از مهدی تاج تا ماجدی!

فرصت ثبت نام انتخابات فدراسیون فوتبال عصر امروز (دوشنبه) به پایان رسید. نکته عجیب این است که سایت فدراسیون فوتبال امروز پس از شایعات درباره نامزدی میرشاد ماجدی سرپرست فعلی فدراسیون اعلام کرد، او نامزد ریاست فدراسیون نخواهد شد اما ساعاتی بعد در همان سایت فدراسیون، ماجدی گفت که در انتخابات شرکت می‌کند!

کد خبر: ۱۳۳۴۲۳
۱۸:۴۲ - ۲۰ تير ۱۴۰۱

نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال؛ از مهدی تاج تا ماجدی!

دیدارنیوز: فرصت ثبت‌نام انتخابات فدراسیون فوتبال امروز (دوشنبه) به پایان رسید.

فرصت ثبت نام انتخابات فدراسیون فوتبال عصر امروز (دوشنبه) به پایان رسید و افراد مختلفی برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست و هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به ساختمان این فدراسیون آمدند.

ساعت ۱۶ امروز، به طور رسمی فرصت ثبت‌نام انتخابات پایان یافت و افرادی که امروز نام خود را در انتخابات ثبت کردند به این شرح هستند:

ریاست فدراسیون فوتبال

مهدی تاج
نایب رئیس اول: محمد مهدی نبی

نایب رئیس دوم: منصور قنبرزاده

علیرضا اسدی
نایب رئیس اول: امیررضا واعظی آشتیانی

نایب رئیس دوم: علیرضا رئیسی‌کیا

امیررضا واعظی آشتیانی
نایب رئیس اول: علیرضا اسدی

نایب رئیس دوم: صادق رئیسی‌کیا

عزیزالله محمدی
نایب رئیس اول: علی فتح‌الله زاده

نایب رئیس دوم: محمدرضا کافی

محمد آخوندی
نایب رئیس اول: ---

نایب رئیس دوم: ---

میرشاد ماجدی
نایب رئیس اول: عباس صوفی

نایب رئیس دوم: صادق درودگر

مسعود حیدرزاده

نایب رئیس اول: ---

نایب رئیس دوم: ---

محمد امامی

نایب رئیس اول: ---

نایب رئیس دوم: ---

آیدین رستمی

نایب رئیس اول: ---

نایب رئیس دوم: ---

نماینده باشگاه‌ها در هیات رئیسه فدراسیون
محمد رجائیان (مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک)

کیوان بابادی (مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان)

محمدرضا کافی (مدیرعامل مس سونگون)

حمیدرضا گرشاسبی (مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان)

محمدرضا ساکت (مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان)

شرایط و توضیحات مرتبط با نامزدی در پست‌های هیات رییسه فدراسیون فوتبال به شرح ذیل است:

۱- انتخابات به شرح فوق برای چهار نفر از اعضای هیات رئیسه فدراسیون و به شرح ذیل انجام خواهد شد:

الف) رییس فدراسیون.

ب) ۲ نایب رییس، شامل نایب رییس اول و نایب رییس دوم (که رییس کمیته مسابقات نیز است)

ج) یک نفر عضو از بین مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر و یا لیگ دسته اول.

۲- رییس فدراسیون، نواب رییس پیشنهادی و عضو هیات رییسه بر اساس پستی که برای آن نامزد شده اند توسط مجمع عمومی انتخاب می‌شوند. هریک از نامزد‌های پست ریاست باید از ۵ نفر از اعضای مجمع عمومی، تاییدیه اخذ نمایند. هریک از نامزد‌های پست ریاست باید ۲ نفر را به عنوان نامزد‌های پست نایب رییس اول و دوم در فرم درخواست نامزدی خود معرفی نمایند. نواب رییس پیشنهادی و نامزد هیات رییسه باید از ۲ نفر از اعضای مجمع عمومی تاییدیه اخذ نمایند.

۳- تاریخ اتمام دوره مسئولیت رییس فدراسیون، نایب رئیس اول و نایب رئیس دوم و نماینده باشگاه‌ها در هیات رییسه‌ای که در مجمع ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ انتخاب می‌شوند به همراه سایر اعضای هیات رئیسه‌ای که در مجمع عمومی انتخاباتی به تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ انتخاب شده اند، ۱۴۰۳/۱۲/۰۹ می‌باشد و زمان آغاز فعالیت اعضای جدید هیات رئیسه بعد از خاتمه مجمع عمومی که ایشان را انتخاب نموده است (۱۴۰۱/۰۶/۰۸) آغاز و در تاریخ ۱۲ /۱۴۰۳/۰۹ به اتمام می‌رسد. هیچ شخصی نمی‌تواند بیش از سه دوره متوالی یا متناوب، در هیات رییسه فدراسیون باشد (چه به عنوان رییس، نایب رییس یا سایر اعضای هیات رییسه).

۴- رییس، نایب رییس اول و نایب رئیس دوم و نماینده باشگاه‌ها در هیات رییسه باید علاوه بر شرایط مندرج در بند ۹ ماده ۲۰ اساسنامه (اعضای ارکان فدراسیون باید منطبق با فرآیند مشروح در این اساسنامه و بدون هیچگونه نفوذ خارجی، انتخاب یا منصوب شوند. اعضای ارکان فدراسیون نباید هیچگونه سابقه محکومیت کیفری که مغایر با مسئولیت آن‌ها باشد، داشته باشند)، در زمان ثبت نام دارای تابعیت ایرانی و ساکن جمهوری اسلامی ایران باشند. رییس، نایب رییس اول و نایب رئیس دوم و نماینده باشگاه‌ها در هیات رییسه فدراسیون باید علاوه بر سابقه فعالیت در فوتبال، حداقل ۴ سال سابقه مدیریت ورزشی به شرح مندرج در ضمیمه یک اساسنامه را داشته باشند.

۵- براساس مقررات انتخاباتی، اعضای کمیته‌های انتخاباتی (بدوی - استیناف) می‌بایست بر فرآیند انتخابات مدیریت و نظارت نمایند و سایر اعضای ارکان فدراسیون نیز باید تکالیف قانونی خود را تا تکمیل فرآیند انتخابات (۱۴۰۱/۰۶/۰۸) انجام دهند.

۶- هیچ یک از اعضای هیات رییسه نمی‌توانند به صورت همزمان رییس، معاون یا عضو یکی از ارکان مستقل فدراسیون، نماینده یکی از اعضای فدراسیون در مجمع فدراسیون، دبیرکل فدراسیون، داور فعال فوتبال، فوتسال یا فوتبال ساحلی، واسطه نقل و انتقالات، کارگزار مسابقات، رییس، معاون یا عضو کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون باشند.

به گزارش دیدارنیوز، سایت فدراسیون فوتبال امروز پس از شایعات درباره نامزدی میرشاد ماجدی سرپرست فعلی فدراسیون اعلام کرد، او نامزد ریاست فدراسیون نخواهد شد اما ساعاتی بعد در همان سایت فدراسیون، ماجدی گفت که در انتخابات شرکت می‌کند!

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی