تیتر امروز

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ ادعای مقام آمریکایی و نگرانی پوتین/ نیروهای روسی در راه ایران
آخرین گزارش‌ها از حادثه در منطقه ورزقان آذربایجان شرقی

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ ادعای مقام آمریکایی و نگرانی پوتین/ نیروهای روسی در راه ایران

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و جستجو‌ها برای پیداکردن این هلی‌کوپتر که حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه نیز در آن بوده، ادامه...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.

ریزش «بورس» ادامه دارد

شاخص کل بورس امروز دوشنبه با ۱۰ هزار و ۸۹۱ واحد کاهش تا رقم یک میلیون و ۴۸۷ هزار واحد سقوط کرد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۶۲۷۱ واحد کاهش یافت و رقم ۴۰۹ هزار و ۵۵۸ واحد را ثبت کرد.

کد خبر: ۱۳۳۴۰۵
۱۳:۲۱ - ۲۰ تير ۱۴۰۱

ریزش «بورس» ادامه دارد

دیدارنیوز: در ادامه روند نزولی در بازار سرمایه شاخص کل بورس امروز ۱۰ هزار واحد سقوط و شاخص کل فرابورس هم به کانال ۱۹ هزار واحد عقب‌کرد کرد.

شاخص کل بورس امروز با ۱۰ هزار و ۸۹۱ واحد کاهش تا رقم یک میلیون و ۴۸۷ هزار واحد سقوط کرد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۶۲۷۱ واحد کاهش یافت و رقم ۴۰۹ هزار و ۵۵۸ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۳۵۵ هزار معامله به ارزش ۳۴ هزار و ۳۶۶ میلیارد ریال انجام شد. فولاد مبارکه اصفهان نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت تهران، پالایش نفت اصفهان، بانک ملت و ایران خودرو نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

فرابورس یک پله سقوط کرد

شاخص کل فرابورس امروز با ۲۲۲ واحد کاهش به کانال ۱۹ هزار واحد عقب‌گرد کرد و در رقم ۱۹ هزار و ۸۲۲ واحد ایستاد. معامله‌گران این بازار ۱۹۴ هزار معامله به ارزش ۱۲۹۳ میلیارد ریال انجام دادند. پلیمر آریاساسول، پالایش نفت لاوان، صنعتی مینو، نفت ایرانول، پتروشیمی تندگویان، شرکت آهن و فولاد ارفع و گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: بورس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی