تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
نیازمند تامل در برخی سیاست‌ها هستیم

ربیعی: فضای شهر‌ها از شعار‌های امر به معروف و بخشنامه‌های اداری اشباع شده!

علی ربیعی، سخنگوی پیشین دولت در واکنش به محدودیت‌های شدید اخیر در جامعه اعلام کرد: فضای شهر‌ها از شعار‌های امر به معروف و نهی از منکر همراه با بخشنامه‌های اداری اشباع شده، به عنوان یک جستجوگر تحولات ارزشی می‌پرسم آیا در انتقال ارزش‌ها موفق بوده‌ایم؟ چگونه این اندازه تغییرات ارزشی صورت گرفته؟

کد خبر: ۱۳۳۳۸۹
۱۱:۰۹ - ۲۰ تير ۱۴۰۱

ربیعی: فضای شهر‌ها از شعار‌های امر به معروف و بخشنامه‌های اداری اشباع شده!

دیدارنیوز: سخنگوی پیشین دولت نوشت: نیازمند تامل در برخی سیاست‌ها و دگم‌اندیشی‌هاییم.

علی ربیعی در حساب توئیتر خود نوشت:

عرفه و عید قربان همیشه پر از معنا و خاطرات ماندگار است. با اعیاد دینی درکودکی و شیرینی‌هایش، زیبایی‌های شناختی دعای عرفه تا خواندن متن‌های باروح شریعتی، به پیش آمدیم وبعد‌ها حال وهوای خاصی که در دوران جنگ در قرارگاه‌ها باخواندن این دعای زیبا، آن روز‌ها را معنابخش‌تر می‌کرد.

به نسل‌های دهه هشتاد و نود که نگاه می‌کنیم؛ به خصوص در یک هم‌زمانی که فضای شهر‌ها از شعار‌های امر به معروف و نهی از منکر همراه با بخشنامه‌های اداری اشباع شده، به عنوان یک جستجوگر تحولات ارزشی می‌پرسم آیا در انتقال ارزش‌ها موفق بوده‌ایم؟ چگونه این اندازه تغییرات ارزشی صورت گرفته؟

نیازمند تامل در برخی سیاست‌ها و دگم‌اندیشی‌هاییم. باید باشهامت، سیاست و عقاید سلیقه‌ای و خطا را قربانی ماندگاری ارزش‌های اساسی، منافع و مصالح ملی کنیم و از رویه‌هایی که ناتوان از تعامل ورسیدن به یک اشتراک ارزشی بانسل‌هایی که خصوصیت ذاتی آن‌ها خودیابی، استقلال و آزادی عمل هستند بگذریم.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی